اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۶۳۲
همسر پیشکسوت فقید استقلال گفت: «با وجود اینکه تمام مبلغ خودرو توسط منصور پرداخته شده بود اما ما در این باره هیچ مدرکی نداریم و سند به نام این فرد است.»
۰۴:۴۹ - ۱۸ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| فریده شجاعی درباره اینکه یکی از دوستان زنده یاد منصور پورحیدری خواهان در اختیار گرفتن اتومبیل وی شده است اظهار داشت: «این رسم دنیاست؛ تا موقعی که انسان ها هستند همه کنار آنها می مانند و بعد از رفتن شان هیچ خبری از اطرافیان نیست. بعد از مراسم چهلم درگذشت منصور پورحیدری هم خیلی ها رفتند و باشگاه هم پیگیر مطالبات او نشد.»

وی ادامه داد: «در چند روز گذشته یکی از دوستان منصور که قبلا در اراک با هم آشنا بودند و خودروی منصور که به نام او بود به ما زنگ زده و این خودرو را طلب کرد. کاری هم از دست ما بر نمی آید. ماشین به نام اوست و این اشتباهی بود که خودمان کردیم و این از روراستی و معرفت منصور است که نرفت خودرو را به نام خود کند. با وجود اینکه تمام مبلغ خودرو توسط منصور پرداخته شده بود اما ما در این باره هیچ مدرکی نداریم و سند به نام این فرد است.»

شجاعی خاطرنشان کرد: «منصور به خاطر مشغله کاری نتوانست این خودرو را به نام خود پلاک کند. همین موضوع باعث شد که این فرد الان این خودرو را طلب کند.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین