اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۵۱۵
باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته است لیست مد نظر برانکو را برای جذب در نقل و انتقالات نیم فصل جامه عمل بپوشاند.
۰۵:۲۳ - ۱۷ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر هنوز آن طور که باید و شاید نتوانسته نظر هواداران این تیم را تمام و کمال برآورده کند.

پرسپولیس تنها موفق به جذب سامان نریمان جهان شده است. این در حالی است که در لیست برانکو ایوانکوویچ افرادی نظیر سروش رفیعی، علی کریمی، شهاب کریمی و شایان مصلح نیز حضور داشته اند.

از قرار معلوم مسئولان باشگاه به رغم توافق اولیه با مدیران سپیدرود رشت نتوانسته اند هنوز مصلح را در جناح چپ به خدمت بگیرند. گویا مدیران این تیم شمالی مبلغی حدود پانصد میلیون تومان برای صدور رضایت نامه این بازیکن درخواست کرده اند که باعث عقب نشینی پرسپولیسی ها شده است.

از طرفی رفیعی نیز در اردوی پرسپولیس خطاب به یکی از ملی پوشان پرسپولیس عنوان کرده از دست اطرافیان حسین هدایتی به خاطر انتشار عکس مذاکره اش حسابی شاکی است و قید پرسپولیس را زده است. این بازیکن در تلاش است تا لژیونر شود.

حال باید منتظر ماند و دید مدیران پرسپولیس در روزهای پیش رو چه اقدامی را برای جذب این بازیکنان انجام می دهد. تیمی که احمد نوراللهی و امید عالیشاه را هم ندارد و کار سختی در رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دارد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری