اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۴۳۰
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال صبا گفت:‌ استاندار قول 100 درصدی داد تا 20 روز آینده مشکلات مالی تیم برطرف و بخشی از قراردادها پرداخت شود.
۱۴:۱۳ - ۱۶ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا ملکی در گفت‌وگویی، گفت: دیروز کشوری‌فربه همراه مرفاوی ملاقاتی با استاندار درباره مشکلاتی که پیرامون تیم به وجود آمده بود داشت و استاندار قول 100 درصدی داد تا 20 روز آینده مشکلات مالی تیم برطرف و بخشی از قراردادها پرداخت شود.

وی ادامه داد: مرفاوی هم در این جلسه نظراتش را ارائه داد و بازیکنان مدنظرش را اعلام کرد. خروجی‌های تیم مشخص شدند. وکیا، علی آبادی و ... از تیم جدا شدند، اما شرایط حق‌جو هنوز مشخص نیست.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال صبا تصریح کرد: مطمئن باشید با حمایتی که استاندار قم از صبا دارد در نیم‌فصل دوم شرایط بهتر خواهد شد و تیم خوبی را خواهید دید.

ملکی درباره استعفای صمد مرفاوی گفت: هیچ استعفایی در کار نبود و صحبتی هم با بختیاری‌زاده انجام نشد. باشگاه هم نمی‌داند این مسائل از کجا مطرح می شود و گمانه‌زنی‌هایی بود که توسط رسانه‌ها انجام شده بود. به هر حال شوک خوبی به بازیکنان و باشگاه وارد شد. کشوری‌فرد هم تمام تمرکزش را روی تیم گذاشته و امیداریم از مشکلات عبور کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: صبای قم
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری