اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۳۸۵
علیرضا منصوریان بعد از تجربه شیرین استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب استقلال برابر سپاهان، در تمامی گفت و گوهای خود بعد از دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر از علاقه به استفاده از «بنزین سبز» در نیم‌فصل دوم لیگ برتر گفت.
۰۶:۰۳ - ۱۶ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| علیرضا منصوریان بعد از تجربه شیرین استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب استقلال برابر سپاهان، در تمامی گفت و گوهای خود بعد از دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر از علاقه به استفاده از «بنزین سبز» در نیم‌فصل دوم لیگ برتر گفت. بنزین سبز در ادبیات منصوریان بازیکنان جوانی هستند که او از ابتدای فصل از آنها به تناوب استفاده کرده بود و در هفته پانزدهم با حضور همزمان حسین حسینی، مجید حسینی، میلاد زکی‌پور، بهنام برزای، فرشید اسماعیلی و مجتبی حق‌دوست استفاده از بازیکنان جوان را حداکثر کرد و البته نتیجه آن شد که آبی‌ها در بهترین نمایش نیم‌فصل اول خود در روزی که می‌توانستند برنده اصفهان را ترک کنند، از ورزشگاه نقش جهان با یک امتیاز برگشتند. سرمربی استقلال که بعد از این بازی همواره به استفاده دوباره از این عنصر در تیم آبی پایتخت اصرار کرده، در فصل نقل و انتقالات رفتار متفاوتی داشته است. این روزها اسامی در حوالی استقلال به گوش می‌رسد که بزرگترین انگیزه آنها برای حضور در این تیم خداحافظی با پیراهن آبی است. پژمان منتظری، ایمان مبعلی و البته آندرانیک تیموریان از جمله بازیکنانی هستند که همگی در سال‌های پایانی فوتبال خود هستند و با حضور این بازیکنان اسم و رسم دار، استفاده از بازیکنان جوان برای منصوریان دوباره ماموریتی سخت خواهد بود.
البته نباید فراموش کرد که با توجه به مصائب نقل و انتقال در بازارهای زمستانی، خرید بازیکنان ایده‌آل در این برهه از فصل کاری دشوار است اما سرمربی آبی‌ها باید پیش از عقد قرارداد با بازیکنانی که در انتهای مسیر فوتبالی خود حضور دارند، به این نکته نیز توجه کند که حضور این بازیکنان باعث می‌شود باز هم دست او برای استفاده از جوانان بسته شود. اینکه منصوریان بازیکنان جوان را بنزین سبز می‌داند و در لیست خرید خود نام بازیکنانی را قرار می‌دهد که به دوران بازنشستگی خود نزدیک می‌شوند تناقضی است در صحبت و رفتار سرمربی استقلال. سرمربی استقلال یک بار از جذب بازیکنان به ظاهر ستاره ضربه خورده و هزینه گزافی داده است و حالا باید در آستانه شروع نیم‌فصل دوم تصمیم درستی بگیرد.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین