اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۳۶۴
سرمربی استقلال هر چقدر در نقل‌وانتقالات پیش‌فصل موفق بود برای خرید بازیکن در نیم‌فصل دچار مشکل است و هیچ‌کدام از بازیکنان فهرست خرید اولیه‌اش را نتوانسته جذب کند...
۲۱:۰۰ - ۱۵ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| سرمربی استقلال هر چقدر در نقل‌وانتقالات پیش‌فصل موفق بود برای خرید بازیکن در نیم‌فصل دچار مشکل است و هیچ‌کدام از بازیکنان فهرست خرید اولیه‌اش را نتوانسته جذب کند. منصوریان در نیم‌فصل اول به بازیکنان نامدار تیمش اعتماد کرد اما عملکرد ضعیف اسم‌های بزرگ استقلال او را به سمت استفاده از جوان‌ها سوق داد و در نهایت جوانانی مثل برزای، فرشید اسماعیلی و محسن کریمی بهترین عملکرد خود را در نیم‌فصل اول ارائه کردند. حالا سرمربی آبی‌ها قصد دارد تا در نقل‌وانتقالات زمستانی بازیکنان جوان تیمش را متقاعد کند تا چند فصل دیگر قراردادشان را با استقلال تمدید کنند.

مجید حسینی اولویت اول
اگرچه آبی‌ها از همین الان مطمئن هستند پژمان منتظری فصل آینده خط دفاعی این تیم را رهبری می‌کند، اما آنها برای جوان کردن ترکیب خط دفاعی تیمشان به‌دنبال تمدید قرارداد سید مجید حسینی هستند. حسینی که در زمان پرویز مظلومی به‌صورت قرضی به راه‌آهن پیوست با پایان قرارداد قرضی‌اش با راه‌آهن این فصل با نظر منصوریان دوباره به استقلال برگشت و با عملکرد ضعیف مدافعان گران‌قیمت این تیم فرصت حضور در ترکیب اصلی را به دست آورد و در نهایت توانست به یکی از بازیکنان مورد اعتماد منصوریان بدل شود. حضور حسینی به‌عنوان بازیکن اصلی در داربی نشان داد که منصوریان حساب‌ ویژه‌ای روی این بازیکن دارد. حسینی در انتهای فصل بازیکن آزاد می‌شود و آبی‌ها از هم‌اکنون به‌دنبال تمدید قرارداد او هستند.

امید نورافکن
در فوتبال ایران کمتر فرصتی دست می‌دهد تا بازیکنان زیر 02 سال بتوانند در ترکیب تیم‌های لیگ‌برتری به‌میدان بروند اما امید نورافکن بازیکن تیم‌ملی جوانان ایران توانست از فرصتی که امیر قلعه‌نویی به او داد نهایت استفاده را ببرد و به یکی از جوانان تاثیرگذار استقلال تبدیل شد. نورافکن در پایان فصل بازیکن آزاد می‌شود و می‌تواند آزادانه به تیم دیگری بپیوندد اما منصوریان که نمی‌خواهد یکی از بازیکنان آکادمی استقلال را به‌راحتی از دست بدهد پیشنهاد تمدید قرارداد پنج‌ساله را به او داده است. دیروز در تمرین استقلال علیرضا منصوریان در هنگام گرم کردن پیش نورافکن و حسینی رفت و از آنها درباره تمدید قرارداد سوال کرد. منصوریان از حسینی درباره اینکه آیا قراردادش را تمدید می‌کند یا خیر سوالاتی را پرسید و در نهایت به او و نورافکن درباره مدیربرنامه‌های فوتبالی هشدار داد. باید دید پیشنهاد منصوریان به مشاوره‌های مدیربرنامه‌های این دو بازیکن جوان می‌چربد یا خیر؟
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری