اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۲۲۸
خبر ظهر دیروز و آنچه کارلوس کی‌روش با ملی‌پوشان پرسپولیسی انجام داد شوکه‌کننده بود.
۰۲:۵۳ - ۱۵ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| خبر ظهر دیروز و آنچه کارلوس کی‌روش با ملی‌پوشان پرسپولیسی انجام داد شوکه‌کننده بود. بعد از این اتفاق موضع گیری پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس علیه سرمربی تیم ملی نسبت به دو روز قبل قوت گرفت و کی‌روش در سیبل سرخ‌ها قرار گرفت. به همین خاطر جلسه‌ای در باشگاه پرسپولیس بین اعضای هیات مدیره و سرپرست باشگاه شکل گرفت تا موضع باشگاه در قبال حرکت کی‌روش مشخص شود. برانکو که بعد از تمرین در این جلسه شرکت کرده بود بعد از دو ساعت از باشگاه رفت اما اعضای هیات مدیره ساعت‌ها درباره نقل و انتقالات و مواجهه با سرمربی تیم ملی صحبت کردند. هر چند برخی اهالی فوتبال اعلام کرده‌اند سعی در آشتی دادن برانکو و کی‌روش دارند اما شایعاتی که از دل تصمیم تازه برانکو بیرون می‌آید برای هواداران پرسپولیس نگران‌کننده‌تر است.

دیروز وقتی خبر ترخیص بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس از اردوی امارات اعلام شد برانکو با تیمش در تمرین بود. وقتی خبر را به گوش پروفسور رساندند او فقط می‌خندید. شاید از اینکه در این کارزار برنده شده، شاید هم به تصمیم عجیب و سیاست کی‌روش که می‌خواهد بازیکنانش را مقابل او بگذارد.

استقبال برانکو از بچه هایش
برانکو بعد از تمرین در جلسه مهم باشگاه شرکت کرد و در اولین واکنش به خبر بازگشت ملی‌پوشانش گفت: «من هم تازه شنیدم که بازیکنان برمی‌گردند. فردا (امروز)که برگشتند از خودشان می‌پرسم و الان نمی‌توانم نظر بدهم. من با هیچ کس درگیری ندارم. فقط نظرم را گفته ام. مهم نیست برایم دیگران چگونه رفتار می‌کنند. دیگران خودشان حرفه‌ای هستند و می‌دانند چه کاری برایشان مهم‌تر است. چرا این سوالات را از من می‌پرسید؟ هر کدام از ما اصول کاری خودش را دارد. هر مربی روش خود را دارد. به بازیکنانم افتخار می‌کنم.»
وی با اشاره به اینکه به داشتن 7 بازیکن در تیم ملی افتخار می‌کند و همیشه حامی تیم ملی بوده درباره برگزاری جلسه احتمالی با کی‌روش گفت:«این اردو پیش بینی نشده بود و در برنامه نبود. آن چیزی که بین بازیکنان ایرانی از همه چیز زیباتر است این است که به تیم ملی شان عشق می‌ورزند. ابتدا ایشان باید به ایران بیاید تا ببینیم چه می‌شود.»
برانکو در پایان در پاسخ به این سوال که از بازگشت بازیکنانش خوشحال است یا خیر گفت:«اینها بازیکنان و بچه‌های من هستند. می‌دانید بچه داشتن یعنی چه؟

از تکذیب بازگشت سروش تا حمایت در فرودگاه
موضوع بازگشت سروش رفیعی به تهران همراه با ملی‌پوشان پرسپولیسی هم شایعه‌ای بود که دیروز مطرح شد اما خیلی زود تکذیبیه‌اش به گوش رسید. می‌گفتند چون کی‌روش فهمیده سروش با پرسپولیس توافق کرده به او هم گفته به تهران برگردد که خیلی زود خبر رسید رفیعی در دبی حضور دارد.
از سوی دیگر مواجهه برانکو و کی‌روش با بازگرداندن ملی‌پوشان پرسپولیس به تهران وسعت بیشتری گرفت و حتی لیدرها و برخی هواداران پرسپولیس قرار گذاشتند برای استقبال از ملی‌پوشان شان به فرودگاه بروند تا اینطوری به تصمیم کی‌روش دهان کجی کرده و از برانکو حمایت کنند.

تهدید سرمربی تیم ملی جدی است؟
دیروز اما در لابه لای اخبار، شایعه نگران‌کننده‌ای به گوش رسید که اگر واقعیت داشته باشد پرسپولیس این فصل که به سمت قهرمانی گام برمی‌دارد از درون پاشیده خواهد شد. گفته می‌شود کی‌روش به بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس گفته به خاطر حرف‌های برانکو دیگر به تیم ملی دعوت‌شان نخواهد کرد.
برخی معتقدند این رفتار و تهدید کی‌روش – که البته بعید است رنگ واقعیت بگیرد – در راستای این صورت گرفته تا او بازیکنان ملی‌پوش و ستاره‌های پرسپولیس را رودرروی مربی خودشان قرار دهد و پرسپولیس را دچار گسستی ترمیم ناپذیر کند.
کی‌روش خوب می‌داند بدون ستاره‌های پرسپولیس صعود به جام جهانی قطعا دشوارتر خواهد شد و برای آبرو و کارنامه خودش هم که شده این کار را نخواهد کرد اما اگر چنین مساله حتی در حالی که بدانیم او بلوف زده و تنها می‌خواهد برانکو را عقب براند توجیه ناپذیر و دردناک است.

طاهری حرف‌های ملی‌پوشان را می‌شنود
به هر حال بعد از سکوت روز گذشته مسوولان باشگاه پرسپولیس در قبال این اتفاق قرار است امروز علی اکبر طاهری در جلسه‌ای با بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس درباره اتفاقات اخیر صحبت و آنها را توجیه کند. ظاهرا طاهری موضع گیری در قبال این اتفاق را به بعد از جلسه با ملی‌پوشان موکول کرده هر چند قطعا می‌داند اگر مثل برانکو به پر و پای سر مربی تیم ملی بپیچد و مستقیم به او حمله کند آرامش را از تیمش خواهد گرفت و به نوعی کی‌روش را به خواسته‌اش می‌رساند.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری