اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۱۳۱
کاپیتان تیم فوتبال صبای قم گفت: بازیکنان صبا هیچ مشکلی با مرفاوی ندارند چون او انسانی پاک و باشخصیت است.
۱۶:۵۴ - ۱۴ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا عنایتی در گفت‌وگویی، در خصوص اتفاقاتی که در تیم فوتبال صبای قم رخ داده و صمد مرفاوی با بازیکنان خداحافظی کرده است، گفت: آقای مرفاوی امروز به محل تمرین آمد و با بازیکنان خداحافظی کرد. البته مشکل تیم ما مشکل بودجه است و اصلا نمی‌دانیم چه اتفاقی در حال رخ دادن است. هزینه‌ای هم برای تیم صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: امروز با بازیکنان صحبت کردم و در محل تمرین حضور داشتم و نیمچه تمرینی انجام دادیم ولی دیگر نمی‌توانم بازیکنان را مجاب کنم که صبور باشند و به کارشان ادامه دهند.

عنایتی تاکید کرد: بچه‌ها عزم‌شان را جزم کردند که دیگر تمرین نکنند تا زمانی که مشکلات حل شود. امروز هم بعد از جلسه‌ای که با هم در محل تمرین داشتیم گفتم هر تصمیمی بگیرید من حرفی نمی‌توانم بزنم چون از روی آنها خجالت می‌کشم. 

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود سهراب بختیاری‌زاده سرمربی شده، گفت: من که در مورد مسائل کلان باشگاه نمی‌توانم حرف بزنم. من حتی در مورد مسائل تیم هم صحبت نمی‌کنم چه برسد به اینکه بخواهم در مورد مربی جدید حرف بزنم.

مهاجم تیم فوتبال صبا تاکید کرد: تیم مدیرعامل دارد و آنها مطلع هستند که چه اتفاقاتی در مجموعه می‌افتد ولی این را می‌دانم که تمام مشکل بودجه است. 

عنایتی در خصوص اینکه بختیاری‌زاده مدعی شده یک هفته است با کشوری‌فرد در ارتباط است اما مدیرعامل باشگاه صبا از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند،‌گفت: واقعا چنین اتفاقی افتاده است؟ یعنی بختیاری‌زاده اعلام کرده با مدیرعامل صحبت کرده و آقای کشوری‌فر مدعی شده با بختیاری‌زاده در ارتباط نیست؟ واقعا نمی‌دانم چه بگویم!

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان صبا با صمد مرفاوی مشکل داشتند یا خیر، گفت: اصلا بازیکنان مشکلی با مرفاوی نداشتند چون او انسانی پاک است و فوق‌العاده زحمتکش.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری