اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۱۲۸
اسطوره فوتبال کشورمان گفت: هم برانکو درست می‌گوید و هم کی‌روش اما دود این اختلافات بیشتر از همه به چشم بازیکنان می‌رود.
۱۶:۴۷ - ۱۴ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| علی پروین در گفت‌وگویی در خصوص چالش‌های اخیری که بین برانکو و کارلوس کی‌روش به وجود آمده، گفت: اتفاقاً دقایقی قبل پیامکی برای من آمد که متوجه شدم کی‌روش ملی‌پوشان پرسپولیس را به تهران بازگردانده است، مطمئن باشید این مسائل فقط به ضرر پرسپولیس و تیم ملی خواهد بود و دود آن به چشم هر دو تیم می‌رود. در این بین بازیکنان هم لطمه می‌خورند و به نظرم بهتر است جلسه‌ای ترتیب دهند تا این مشکلات حل شود. به نظر من هم برانکو و هم کی‌روش درست می‌گویند اما می‌شود راه حلی برای این موضوع پیدا کرد، اینطوری که نمی‌شود کار کرد.

وی ادامه داد: به نظر من 4 بزرگتر باید وارد کار شوند و راه حلی برای این موضوع پیدا کنند، هم برانکو و هم کی‌روش درست می‌گویند اما باید راه حلی برای این مشکل پیدا شود.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه کی‌روش خواهان برگزاری اردوی تدارکاتی بوده آن هم در حالیکه برانکو معتقد است این اردو در برنامه‌های لیگ نبوده تصریح کرد: به هر حال کی‌روش سرمربی تیم ملی است و موفقیت تیمش برایش مهم است. او دوست دارد هر 2 ماه یک بار بازیکنانش چند روی دور هم جمع شوند و نمی‌توان به او خرده گرفت. نمی‌شود که 10 روز مانده به مسابقات بازیکنان به اردو بروند. البته باز هم تکرار می‌کنم از طرف دیگر هم برانکو درست می‌گوید چون تا جایی که من می‌دانم امروز آنقدر بازیکن در تمرین داشته‌اند که حتی مربیان هم بازی کرده‌اند. به نظر من باید اجازه دهیم تیم ملی به ایران بیاید و سپس این موارد با گفت‌وگو حل شود.

پروین در پاسخ به این سئوال که به نظر شما در این بین پرسپولیس متضرر می‌شود یا تیم ملی، اظهارداشت: به نظر من بازیکنان بیشتر از همه ضرر می‌کند. اگر کی‌روش لج کند و دیگر از پرسپولیس بازیکنی به تیم ملی دعوت نکند تکلیف چیست؟ به هر حال او سرمربی تیم ملی است و کسی نمی‌تواند به او خرده بگیرد.

اسطوره فوتبال کشورمان در مورد اینکه در این بین به نظر شما نقش فدراسیون فوتبال برای پایان دادن به این اتفاقات چیست، گفت: فدراسیون هم کاری نمی‌تواند بکند چرا که آنها می‌خواهند براساس برنامه‌های کی‌روش جلو بروند. آنها نمی‌دانستند که برانکو روز گذشته چنین مصاحبه‌ای می‌کند اما حالا که این طور شده باید فکری کرد و چاره‌ای اندیشید.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری