اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۰۲۷
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «رفتن به جام جهانی افتخار بزرگی برای همه ماست اما باید برنامه ریزی درستی صورت گیرد.»
۲۰:۵۳ - ۱۳ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| محمود خوردبین درباره آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: «خدا را شکر تمرینات به خوبی دنبال می شود اما همه دیدند که تیم ملی بازیکنان ما را برد و این مساله در کارمان خلل ایجاد کرد. قرار بود فردا با تیم پاراگ دیداری دوستانه برگزار کنیم اما کمبود بازیکن موجب شد تا با نظر آقای برانکو بازی فردا لغو شود.»

 

وی درباره عصبانیت امروز برانکو ایوانکوویچ و مصاحبه تندی که علیه کارلوس کی روش انجام داد بیان داشت: «هر دفعه این اتفاق می افتد. دفعات قبل می گفتند تیم ملی بازی مهم دارد و ما سکوت می کردیم اما این بار برای چه و با چه عنوانی تیم ملی به دوبی رفت. خب اگر بحث تمرین بود که بازیکنان در باشگاه های خودشان هم برای تیم شان آماده می شدند و هم برای تیم ملی. یادمان باشد که تیم ملی خوب از دل یک لیگ خوب بیرون می آید.»

 

سرپرست پرسپولیس افزود: «این اتفاق به پرسپولیس ضربه بدی وارد کرد. ما 7 بازیکن خود را نداریم. شما بگویید چگونه خودمان را آماده کنیم. من نمی گویم همه این مسایل برنامه ریزی شده است اما وقتی این رفتارها را می بینم به یکسری مسایل شک می کنم. آقای تاج خودش فوتبالی است و در گذشته در سطح باشگاهی مدیریت کرده و ریاست سازمان لیگ را هم داشته است. از ایشان می خواهم که به این بحث ورود کند. پرسپولیس با میلیون ها هوادار سرنوشتش به زندگی خیلی ها گره خورده است نباید اجازه داد با سرنوشت این تیم بازی شود. مگر یک تیم در طول یک فصل چند بار باید بدنسازی کند؟ رفتن به جام جهانی افتخار بزرگی برای همه ماست اما باید برنامه ریزی درستی صورت گیرد.»

 

خوردبین درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: «حقیقت این است که من خبری ندارم و دخالتی هم نمی کنم. وقتی بازیکنی رسما قرارداد بست و به محل تمرین آمد آن وقت نظرم را می گویم.»

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا ناراحتی برانکو از جذب نشدن نفرات مورد نظرش حقیقت دارد خاطرنشان کرد: «من که ناراحتی ندیدم و تا جایی که می دانم همه کارها با هماهنگی خود برانکو و آقای طاهری انجام می شود و مذاکرات با نفرات مورد نظر سرمربی تیم ادامه دارد.»

 

سرپرست پرسپولیس درباره ابهامات حضور نوه یک هنرپیشه در پرسپولیس گفت: «مشکلی وجود ندارد. او سهمیه زیر 23 سال است و با ما تمرین می کند. به نظر من در این سن و سال فوتبالیست خوبی است اما هنوز هیچ چیز درباره او مشخص نیست.»

 

خوردبین در پایان درباره وجود بازیکنان سیگاری در لیگ برتر گفت: «بنده که در بین نفرات پرسپولیس هرگز چنین مسایلی را ندیده ام. مطمئنا اگر چنین چیزی در تیم ما بود من متوجه می شدم. البته لابد در فوتبال ما چنین موضوعی وجود داشته که آمار آن را ارایه کرده اند. در دوره فوتبال خود ما هم بازیکنانی بودند که سیگار می کشیدند.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس خوردبین
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری