اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۰۰۲
یکی از نزدیکان عابربانک پرسپولیسی ها ادعا کرد: «رفیعی یک پرسپولیسی است و علاقه دارد اگر در ایران به فوتبالش ادامه دهد، در پرسپولیس بازی کند.»
۱۹:۱۹ - ۱۳ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| در حالی که حسین هدایتی مدعی است می تواند هر گزینه ای که باشگاه پرسپولیس بخواهد جذب کند، مسئولان این باشگاه اعلام کرده اند که هدایتی هیچ نقشی در نقل و انتقالات این تیم ندارد.

 

این جمله شب گذشته باعث عصبانیت عابربانک سرخ ها شده و وی در صفحه اجتماعی خود از خجالت آنها درآمد و کار را به تهدید به افشاگری در خصوص جذب چند تن از بازیکنان بی کیفیت خارجی کشاند.

 

محمد جمعه ای که در باشگاه پرسپولیس سابقه مدیریت دارد و از نزدیکان هدایتی محسوب می شود این بار در حمایت از او مقابل مسئولان باشگاه قرار گرفته است.

 

بر اساس ادعای جمعه ای هدایتی شب گذشته سروش رفیعی را به دفتر خود در فرمانیه دعوت و پیشنهاد مالی اش را به وی اعلام کرد.

 

وی در صفحه اجتماعی خود با انتشار تصویری از مذاکرات شب گذشته سروش رفیعی با هدایتی نوشت: «جهت انسان هاى بى اطلاعي كه عشق مصاحبه دارند و مي گويند كه حاج حسين هدايتي در جذب بازيكن هاى محبوب پرسپوليس نقشي ندارد، لااقل همنجورى كه به تك تك بازيكن ها تماس مي گيريد و درخواست مي كنيد همه در جهت حمايت از آقاي طاهرى عكس بگذارند و حمايت كنند لااقل از همان بازيكن ها مي پرسيدید تا مطلع بشويد كه چقدر حاج حسين در جهت جذب آنها نقش داشته.»

 

وی ادامه داد: «اگر جاذبه نداريم حداقل اينجور افراد بزرگ را از كرده خود مايوس و نااميد نكنيم و جا دارد به هوادران بزرگ پرسپوليس بگویم كه خودم حداقل در مورد آمدن برانكو، سيد جلال، اميرى، طارمى، رضایيان و... حضور داشتم و در جريان خدمتى كه حاج حسين به پرسپوليس فقط به خاطر عشقش به تيم كرده هستم و جا دارد به عنوان يك هوادار كوچك تيم از ايشان تشكر كنم.»

 

جمعه ای همچنین در مصاحبه ای در خصوص تصویر زیر اینگونه توضیح داد: «رفیعی پیش از حضور در اردوی تیم ملی، در جلسه با ما حضور یافت و صحبت هایی را مطرح کرد. هدایتی به عنوان یک هوادار عاشق پرسپولیس پیشنهادش را ارائه کرد.»

 

جمعه ای افزود: «رفیعی یک پرسپولیسی است و علاقه دارد اگر در ایران به فوتبالش ادامه دهد، در پرسپولیس بازی کند. من فکر می کنم اگر همه چیز خوب پیش برود، سروش تا 90 درصد پرسپولیسی است. قرار شد او در دوبی فکرهایش را درباره پیشنهاد هدایتی بکند و بعد نظرش را بگوید. امیدوارم در نهایت این اتفاق رخ دهد و شاهد حضور رفیعی در پرسپولیس باشیم.»

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸
تشکر از زحمات آقای هدایتی
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین