اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۹۱۴
اخبار حول و حوش پرسپولیس تقریبا همه به نقل و انتقالات زمستانی معطوف شده و بعد از ثبات مدیریت باشگاه و ابقای طاهری حالا همه حرف و حدیث‌ها درباره لیست ورودی و فعالیت باشگاه در بازار سرد زمستانی است.
۰۵:۰۴ - ۱۳ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| اخبار حول و حوش پرسپولیس تقریبا همه به نقل و انتقالات زمستانی معطوف شده و بعد از ثبات مدیریت باشگاه و ابقای طاهری حالا همه حرف و حدیث‌ها درباره لیست ورودی و فعالیت باشگاه در بازار سرد زمستانی است. طی دو روز گذشته همه درباره سروش رفیعی و داستان اضافه خدمتش حرف می‌زدند و نیمی از اخبار رسانه‌ها درباره این بازیکن و احتمال ماندن یا جدایی‌اش از تراکتورسازی بود اما در پرسپولیس خبرهای دیگری هم هست. مثل بیرون گذاشتن ربیع خواه و پریموف، بردن ماهینی به دفاع چپ و ناراحتی برانکو از وضع موجود. ویدئویی از برانکو در حاشیه تمرین روز شنبه و مصاحبه با خبرنگاران منتشر شد که می‌شد ناراحتی را از چهره او خواند. برانکو با اشاره به زمین چمن صراحتا می‌گفت :«شما بازیکن جدیدی می‌بینید؟» تا نشان دهد از جذب نشدن نفرات جدید چقدر ناراحت است.

تغییر بزرگ برای نیم‌فصل دوم
پرسپولیس دیروز یک بازی تدارکاتی انجام داد تا قبل از شروع نیم‌فصل دوم و بعد از یک هفته تعطیلی برانکو نفراتش را محک بزند. پروفسور در این بازی و در نیمه نخست از ترکیب اصلی خود استفاده کرد و تغییر مهمی در خط دفاعی‌اش به وجود آورد. برانکو که در نیمه دوم بازی آخر نیم‌فصل مقابل سیاه جامگان از حسین ماهینی در دفاع چپ بهره برده بود این بار از ابتدا از این بازیکن در دفاع چپ استفاده کرد تا احتمال تغییرات در پست بازی این بازیکن و حضور رضاییان در پست اصلی‌اش تقویت شود. مدت‌ها بود پیشکسوتان پرسپولیس، اهالی رسانه و هواداران پرسپولیس این مساله را مطرح می‌کردند که جای رضاییان روی نیمکت نیست و البته تجربه نشان داد در پست هافبک راست هم کارآیی لازم را ندارد. این مساله و البته کندی ربیع خواه و انفعال بیش از حد او در دفاع و حمله بالاخره برانکو را به صرافت استفاده از ماهینی در دفاع چپ انداخت تا به نظر برسد تغییر ویژه‌ای را در نیم‌فصل دوم شاهد باشیم. تغییری که نشان از تسلیم برانکو در قبال خواسته قاطبه پرسپولیسی‌ها دارد و البته می‌تواند به شرایط فنی پرسپولیس در دفاع و حمله کمک قابل توجهی کند.

ربیع خواه تنبیه شده یا...؟
 طی دو روز گذشته اتفاق عجیبی در تمرین پرسپولیس رخ داده است و محسن ربیع خواه مدافع چپ اصلی تیم در نیم‌فصل اول روی سکوها رفته و به تنهایی تمرینات عجیبی انجام می‌دهد. وقتی ربیع خواه در میانه بازی با سیاه جامگان تعویض شد برانکو به مصدومیت او اشاره کرد که البته مشخص نشد این بازیکن کی وکجا مصدوم شده. دو روز پیش پزشک پرسپولیس اعلام کرد ربیع خواه خوب شده و به زودی به تمرینات برمی‌گردد اما این بازیکن تمرینات اختصاصی عجیبی انجام می‌دهد که ربطی به بازگشت از مصدومیت ندارد. روز شنبه برانکو و دیروز سرتن چوک این بازیکن را روی سکوها فرستادند تا به تنهایی از سکوها بالا و پایین برود. تمرینی که جزو آیتم‌های استقامتی و البته منسوخ شده در فوتبال قرار می‌گیرد و البته سابقه داشته برانکو برای بازیکنی تجویز کند آن هم فردی که ظاهرا تازه از مصدومیت برگشته است. بعد از تکرار این اتفاق در حاشیه بازی دوستانه دیروز این شایعه مطرح شد که برانکو این بازیکن را بنا به دلایلی نامعلوم تنبیه کرده است. برخی نیز معتقدند از آنجایی که ربیع خواه همواره مورد حمایت مدیران باشگاه بوده برانکو با بیرون گذاشتن او قصد مواجهه غیر مستقیم با مدیریت باشگاه و ابراز ناراحتی از عملکرد آنها در نقل و انتقالات را دارد.

پریموف هم تمرین نمی‌کند
در حالی که به نظر می‌رسید برای فسخ قرارداد با پلی یانسکی توافقات ابتدایی با او صورت گرفته اما این مدافع در بازی دیروز و در نیمه دوم به میدان رفت. با این حال عجیب اینجا بود که ولادیمیر پریموف هموطن او فعلا زیر تیغ برانکو رفته و مشخص نیست چرا در تمرین به حاشیه رانده شده است. پریموف طی دو روزگذشته به صورت اختصاصی دور زمین دویده در حالی که مصدوم هم نیست. حالا مشخص نیست که بحث کنار گذاشتن این بازیکن از تیم دوباره مطرح شده است یا اینکه بازی ندادن به او هم در راستای مقابله با مدیریت باشگاه و لجبازی‌های برانکو توجیه می‌شود.

منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری