اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۹۰۹
امید عالیشاه، بازیکن تیم پرسپولیس که برای سپری کردن خدمت سربازی از تیم پرسپولیس جدا شده و راهی تراکتورسازی تبریز خواهد شد، روزگذشته پیش از تمرین سرخ‌پوشان در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شد و با برانکو سرمربی این تیم به خوش و بش گرمی پرداخت...
۰۴:۵۶ - ۱۳ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| امید عالیشاه، بازیکن تیم پرسپولیس که برای سپری کردن خدمت سربازی از تیم پرسپولیس جدا شده و راهی تراکتورسازی تبریز خواهد شد، روزگذشته پیش از تمرین سرخ‌پوشان در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شد و با برانکو سرمربی این تیم به خوش و بش گرمی پرداخت. عالیشاه بعد از گفت‌وگو با برانكو تمرینات پرسپولیس را تماشا كرد و بعد از خداحافظی با بازیكنان خود را آماده كرد تا به تراكتورسازی بپیوندد.

برانكو: منتظرت می‌مانیم برگردی
سرمربی پرسپولیس در مواجهه با عالیشاه خداحافظی احساسی را با این بازیكن انجام داد. برانكو به این بازیكن اعلام كرد:«تا به حال من از تو بدی ندیده‌ام و منتظر می‌مانیم تا تو به پرسپولیس بازگردی. امیدوارم كه در تراكتور هم مانند پرسپولیس بدرخشی و دوباره به تیم ملی دعوت شوی. می‌دانم كه تو انگیزه زیادی داری و می‌خواهم در تراكتور هم با قدرت ظاهر شوی. امیدوارم زودتر خدمتت تمام شود و کارهایت را بکنی و برگردی. برای پرسپولیس خیلی زحمت کشیدی و از تو چه از نظر فنی و چه اخلاقی راضی بودیم.»

كریم: بپا اضافه نخوری
عالیشاه همچنین با کریم باقری مربی تیم پرسپولیس به شوخی و خنده مشغول شد. كریم باقری هم به این بازیكن با خنده گفت:«بالاخره كار خودت را كردی و سرباز شدی حالا كه رفتی امیدوارم اضافه نخوری تا زود برگردی»

سعید راد: استقلال نفس می‌كشد
همچنین سعید راد بازیگر مطرح کشورمان که نوه خود را برای حضور در تمرینات پرسپولیس روز پنجشنبه به این مکان آورده بود در محل تمرین پرسپولیس حاضر شد و دقایقی را با عالیشاه به شوخی پرداخت. سعید راد به عالیشاه گفت: «حالا كه تو می‌روی استقلال كمی نفس راحت می‌كشد.»
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری