اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۸۹۹
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: «این لیستی که در رسانه‌ها مطرح شده است تمام نفرات مورد نظر برانکو نیست و فقط آقای طاهری و برانکو در جریان هستند که چه بازیکنانی در لیست قرار دارند.»
۰۴:۳۷ - ۱۳ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| پندار خمارلو در مورد آخرین وضعیت فعالیت علی اکبر طاهری، به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «برخلاف چیزی که در چند وقت اخیر در رسانه‌ها مطرح شد، آقای طاهری اصلاً مشکل حق امضا ندارد و تنها بحثی که در خصوص ایشان مطرح است، موضوع بازنشسته بودن طاهری است که این مشکل هم در حال حل شدن است.»

او ادامه داد: «آقای طاهری امروز با وزیر ورزش جلسه داشته و به احتمال زیاد بعد از جلسه امروز مشکل طاهری برای ادامه فعالیت در باشگاه پرسپولیس برطرف خواهد شد و مجوز لازم برای ادامه حضور او در باشگاه صادر خواهد شد.»

خمارلو در رابطه با نقل وانتقالات باشگاه پرسپولیس در نیم فصل و احتمال معاوضه محمدامین آرام طبع، مدافع پرسپولیس با ایگور پراهیچ مدافع کروات تیم نفت عنوان کرد: «هیچ درخواستی از سوی باشگاه نفت برای جذب آرام طبع به دست ما نرسیده و در حال حاضر تنها باشگاه ماشین‌سازی تبریز است که برای جذب دو بازیکن ما یعنی محمد رحمتی و شهاب زاهدی درخواست رسمی داده است که ما هم با انتقال قرضی این دو بازیکن به این تیم موافقت کرده‌ایم.»

در حالی که گفته می‌شد باشگاه پرسپولیس با سروش رفیعی به توافق رسیده و این بازیکن در نیم فصل به پرسپولیس می‌پیوندد، روز گذشته مصطفی آجرلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد سروش رفیعی، 6 ماه اضافه خدمت دارد و به این دلیل نمی‌تواند تراکتورسازی را ترک کند.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس در واکنش به این مساله تصریح کرد: «این مساله برای خود ما هم عجیب بود و باید پیگیری کنیم تا ببینیم چرا چنین موضوعی حالا مطرح شده است. بسیار عجیب بود که بحث اضافه خدمت رفیعی دیروز اعلام شد. آن هم در حالی که تا روز قبل از آن باشگاه تراکتورسازی برای تمدید قرارداد رفیعی با او مذاکره می‌کرد. گفته شده از 2 ماه پیش از اضافه خدمت رفیعی مطلع بوده‌اند اما معلوم نیست چرا در این مدت با او برای تمدید قرارداد مذاکره می‌کردند و این بسیار عجیب است.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس قصد دارد در این خصوص واکنش نشان بدهد خاطرنشان کرد: «با اینکه از مطرح شدن این مساله خیلی تعجب کردیم اما فعلاً موضع خاصی در این رابطه نداریم و منتظر هستیم تا ببینیم چه اظهارات دیگری در این رابطه مطرح می‌شود.»

به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس شانس بسیار کمی برای جذب بازیکنان موردنظر برانکو مانند رفیعی، خلیل‌زاده و پراهیچ در نیم فصل لیگ برتر دارد. آیا باشگاه پرسپولیس به دنبال گزینه‌های دیگری خواهد بود؟ پندار خمارلو در پاسخ به این سوال گفت: «ببینید خود آقای برانکو به خوبی می‌داند که گرفتن بازیکن در نیم فصل به مراتب دشوارتر از ابتدای فصل است و قطعاً در کنار نفرات اصلی مدنظرش اسم بازیکنان دیگری را هم به باشگاه داده است. ما قبلاً گفته‌ایم که این لیستی که در رسانه‌ها مطرح شده است تمام نفرات مورد نظر برانکو نیست و فقط آقای طاهری و برانکو در جریان هستند که چه بازیکنانی در لیست مورد نظر برانکو قرار دارند. البته هیچ لیست اول و دومی وجود ندارد. ولی در مجموع قطعاً اینطور نیست که پرسپولیس به عنوان مثال فقط به دنبال جذب شجاع خلیل‌زاده باشد و اگر نتوانست او را جذب کند دیگر گزینه‌ای برای خط دفاع نداشته باشد. مطمئن باشید برانکو برای جذب بازیکن فکر همه چیز را کرده است.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری