اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۸۹۳
همسر کاپیتان مرحوم پرسپولیس گفت: «مدیران پرسپولیس فقط از اسم هادی بهره می‌برند اما از خانواده‌‌اش هیچ حمایتی نمی‌کنند که این موضوع، جای تأسف دارد.»
۰۳:۱۸ - ۱۳ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| دیگر این ماجرا را می‌دانید که خانواده مرحوم هادی نوروزی عصر چهارشنبه در جاده فیروزکوه و هنگام سفر به سمت بابل دچار سانحه رانندگی شدند.

این ماجرای وحشتناک را از زبان معصومه ابراهیم‌پور همسر هادی نوروزی با جزئیات بیشتری بخوانید: «ما کم‌کم مشغول ترک تهران و بازگشت به بابل برای همیشه هستیم. این یکی از آخرین سفرهای‌مان بود که با حادثه همراه شد. ما همیشه از جاده هراز به بابل می‌رفتیم چون راحت‌تر بودیم و هادی هم این جاده را خیلی دوست داشت ولی این بار گفتند هراز بسته است و باید از فیروزکوه برویم. کمی که جلو رفتیم، با ترافیک مواجه شدیم. ما آخرین اتومبیل بودیم که یکباره یک اتوبوس با سرعت سرسام‌آور و بوق ممتد به سمت‌مان آمد. پدرم فریاد کشید یا ابوالفضل (ع) و همان لحظه ماشین تکان شدیدی خورد و به سمت یک پراید پرتاب شدیم.»

او ادامه داد: «وقتی ماشین متوقف شد، من اصلاً فکر خودم نبودم، همه از ماشین بیرون آمدیم اما متوجه شدم هانا در داخل ماشین مانده است. وسط اتوبان اسم هادی را صدا می‌زدم و می‌گفتم خودت مواظب هانا باش. کسی جرأت نمی‌کرد سمت ماشین‌مان برود اما دل را به دریا زدم و خودم رفتم داخل ماشین تا هانا که زیر خرده شیشه‌ها مانده بود را بیرون بیاورم. هانا بچه ساکتی است و صدایش درنمی‌آید. همه ما ترسیده بودیم. صحنه وحشتناکی بود که به خاطر دعای خیر مردم و نگاه خاص خداوند همین‌طور سایه هادی که همیشه بالای سر ماست از این حادثه گذشتیم.»

او اضافه کرد: «واقعاً برای رانندگان اتوبوسی که با این سرعت در جاده‌ها رانندگی می‌کنند، متأسفم. آنها جان مردم را به بازی می‌گیرند. ممکن بود اتفاق تلخی رخ دهد. به هر حال خدا خیلی هوای ما را داشت که امانتی‌های هادی سالم ماندند.»

خانم ابراهیم‌پور با اشاره به وضعیت جدید زندگی‌‌اش گفت: «متأسفانه مسئولان باشگاه پرسپولیس پای حرف‌هایی که زدند، نماندند و ما را مجبور به مهاجرت کردند. آنها نه طلب هادی را پرداخت می‌کنند و نه قراردادی با هانی می‌بندند. من هم تصمیم گرفتم به زادگاه‌مان برگردم. تا به حال هم ماندم تا ببینم چه می‌شود. متأسفانه طاهری دیگر جواب تلفن و پیامک‌های‌مان را نمی‌دهد. از سوی دیگر فردی که اصلاً او را نمی‌شناختم و خودش را مدیر روابط عمومی پرسپولیس معرفی کرد، با من تماس گرفت و گفت ما اصلاً با هانی قرارداد نمی‌بندیم. شما هم هر کاری که دل‌‌تان خواست انجام دهید. مدیران پرسپولیس فقط از اسم هادی بهره می‌برند اما از خانواده‌‌اش هیچ حمایتی نمی‌کنند که این موضوع، جای تأسف دارد. به هر حال ما به بابل برمی‌گردیم چون اینجا علی کریمی و مهرداد میناوند به ما قول داده‌اند به پیشرفت هانی در فوتبال کمک کنند.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری