اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۸۲۳
سایت خبری باشگاه پانیونیوس آتن در تحلیلی با عنوان مسعود شجاعی، انصاری‌فردی دیگر است اعلام کرد شجاعی را نخواهند فروخت.
۱۶:۵۹ - ۱۲ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| سایت خبری باشگاه پانیونیوس با توجه به انتشار اخباری در رسانه‌های ورزشی این کشور مبنی بر پیشنهاد چند تیم حاضر در سوپر لیگ این کشور به مسعود شجاعی نوشته است: آیا واقعا تیم پاناتینایکوس مسعود شجاعی را می‌خواهد؟ آنها هنوز بابت انتقال بومال، مهاجم کامرونی در دسامبر سال 2015 میلادی به پانیونیوس بدهی دارند. مسلما باشگاه ترجیح می‌دهد به جای توجه به اخبار انتقال بازیکنان در رسانه‌ها منتظر تماس‌های واقعی مشتریان بازیکنان خود باشد، البته اصلی‌ترین موضوع نقل و انتقالات زمستانی باشگاه پانیونیوس کریم انصاری‌فرد است که مورد توجه بسیاری از تیم‌ها قرار دارد.

این سایت یونانی در ادامه با اشاره به متفاوت بودن موضوع انتقال مسعود شجاعی با کریم انصاری‌فرد نوشت: فقط 6 ماه از حضور مسعود شجاعی در تیم پانیونیوس می‌گذرد و بعید است که باشگاه بخواهد این ملی‌پوش ایرانی را در ماه ژانویه میلادی به فروش رساند. البته تاکنون هیچ تماسی بین دو باشگاه پاناتینایکوس و پانیونیوس درباره انتقال مسعود شجاعی برقرار نشده است. شاید هم پاناتینایکوس یا هر باشگاه دیگری شجاعی و سایر بازیکنان پانیونیوس را بخواهند، اما دلیلی وجود ندارد که این باشگاه به غیر از کریم انصاری‌فرد بخواهد آنها را بفروشد.

سایت خبری باشگاه پانیونیوس در خاتمه با توجه به طلب آنها از دیگر تیم‌های یونانی در انتقال بازیکنان این تیم در سال‌های اخیر اعلام کرد هر تیمی بازیکنان ایرانی یا هر بازیکنی دیگری را می‌خواهد باید با داشتن جیب‌های پر از پول وارد مذاکره شود!
 
آخرین تصمیم پانیونیوس برای شجاعی +عکس
منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری