اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۷۳۱
یکی از گزینه‌های جدی باشگاه پرسپولیس در نقل‌وانتقالات زمستانی، جذب شایان مصلح است؛ دفاع چپ سپیدرودرشت که از او به عنوان کشف فرشاد پیوس نام‌برده می‌شود...
۰۵:۱۰ - ۱۲ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| یکی از گزینه‌های جدی باشگاه پرسپولیس در نقل‌وانتقالات زمستانی، جذب شایان مصلح است؛ دفاع چپ سپیدرودرشت که از او به عنوان کشف فرشاد پیوس نام‌برده می‌شود. بازی‌های خوب مصلح در طول چند ماه گذشته توجه خیلی از مخاطبان دسته اول را جلب کرده و گفته می‌شود انتقال این بازیکن 23ساله به جمع سرخ‌ها می‌تواند برای هر دو طرف موفقیت‌آمیز باشد. شاید نکته‌ای که بیش از پیش باعث امیدواری هواداران به این انتقال می‌شود، آن باشد که پرسپولیسی‌ها در این چند سال خریدهای فوق‌العاده زیادی از لیگ یک داشته و هر وقت روی مسابقات دسته اول سرمایه‌گذاری کرده‌اند، توانسته‌اند بازیکنان مستعد با قیمت ارزان به دست بیاورند.

احمد نوراللهی
کسی باور نمی‌کند آن خداحافظی 50هزار نفری در آخرین بازی دور رفت، برای بازیکنی ترتیب داده شده باشد که کمتر از سه سال پیش از لیگ یک به پرسپولیس آمد. احمد نوراللهی پیش از حضور در جمع سرخپوشان تهرانی در باشگاه دسته اولی فولاد یزد توپ می‌زد. او در پرسپولیس کیفیت بسیار بالایی از خودش نشان داد؛ به طوری که اعزامش به خدمت سربازی با حواشی فراوانی همراه شد.

مهدی طارمی
دیگر نیازی به یادآوری نیست که مهم‌ترین شکار لیگ یکی پرسپولیسی‌ها در این چند سال، مهدی طارمی بوده؛ بازیکنی که از ایرانجوان بوشهر به جمع سرخپوشان تهرانی پیوست. او در لیگ چهاردهم ستاره شد، در لیگ پانزدهم عنوان آقای گلی را به دست آورد و حالا در لیگ شانزدهم علاوه بر ادامه حضور در جدول گلزنان برتر، جزو ستاره‌های مهم و تاثیرگذار تیم ملی به شمار می‌آید.

محمد انصاری
پیش از حضور در پرسپولیس سابقه بازی در تیم‌های دسته اولی شهرداری تبریز و فجرسپاسی شیراز را داشت. باورکردنی نیست که او حالا پای ثابت دعوت به تیم ملی است و از لیگ پر ریخت‌وپاش چین پیشنهاد چند میلیارد تومانی دارد.

فرشاد احمدزاده
در دوران مانوئل ژوزه از پارسه تهران به پرسپولیس پیوست. او چند بازی چند دقیقه‌ای برای پرسپولیس انجام داد اما اصل شکوفایی‌اش در دوران خدمت سربازی و حضور در تراکتورسازی بود. سرخ‌ها خوش‌شانس بودند که هنوز با این بازیکن قرارداد داشتند و او بعد از پایان خدمتش در قامت یک ستاره فیکس و موثر به پرسپولیس برگشت.

محمد عباس‌زاده
در ابتدای لیگ سیزدهم از نساجی قائمشهر به پرسپولیس آمد. او خیلی زود خوش درخشید و خودش را به عنوان یک استعداد جدید در فوتبال ایران مطرح کرد. عباس‌زاده در آن فصل بهترین گلزن پرسپولیس شد و عنوان «پدیده سال» را هم به خودش اختصاص داد. او شاید می‌توانست کمی زودتر از طارمی، در همان مسیری گام بردارد که امروز مهدی در آن است اما پیش آمدن برخی حواشی برای او، عباس‌زاده را از مسیر اصلی منحرف کرد. این بازیکن در فصل جاری به نساجی برگشته و فعلا با 10گل عنوان برترین گلزن لیگ یک را به خودش اختصاص داده است. او بارها ادعا کرده تنها هدفش بازگشت به پرسپولیس است و آن‌قدر گل می‌زند که برانکو را تحت تاثیر قرار بدهد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین