اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۷۲۸
شجاع خلیل‌زاده بعد از پایان خدمت سربازی در تراکتورسازی، مورد نظر تیم‌های متعددی از جمله پرسپولیس قرار گرفت.
۰۵:۰۴ - ۱۲ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| شجاع خلیل‌زاده بعد از پایان خدمت سربازی در تراکتورسازی، مورد نظر تیم‌های متعددی از جمله پرسپولیس قرار گرفت. او بسیار علاقه مند بود در ابتدای فصل فوتبالش را در جمع سرخپوشان پایتخت ادامه دهد ولی قرارداد با سپاهان این اجازه را به شجاع نداد. خلیل‌زاده تصور می‌کرد نیم‌فصل با سپاهان قرارداد دارد ولی بررسی شرایط قرارداد او با طلایی‌پوشان اصفهانی مسوولان سازمان لیگ را به این نتیجه رساند که خلیل‌زاده باید تا اواسط نیم‌فصل دوم برای سپاهان بازی کند و عملا در آن زمان او دیگر نمی‌تواند به تیم جدیدی برود. پس تا پایان فصل شانزدهم لیگ برتر قراردادش را تمدید کرد. در آن زمان مسوولان پرسپولیس تلاش بسیاری انجام دادند تا شجاع خلیل‌زاده را به خدمت بگیرند اما رایزنی‌های آنها با سپاهانی‌ها فایده نداشت و در نهایت شجاع در جمع اصفهانی‌ها ماندگار شد.
حالا در نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر بار دیگر پرسپولیس برای جذب خلیل‌زاده ابراز علاقه کرده است. برانکو که در نیم‌فصل اول به خاطر نداشتن مدافع وسط نامدار مجبور شد محمد انصاری را در پست غیرتخصصی‌اش بازی دهد، حالا به باشگاه اعلام کرده شجاع خلیل‌زاده را جذب کنند تا خیال او از بابت خط دفاع راحت شود.
این در حالی است که سپاهانی‌ها همچنان مخالف این ماجرا هستند. عبدا... ویسی در نشست خبری قبل از بازی با نفت حرف‌هایی زد که خیلی‌ها بابت حضور خلیل‌زاده در پرسپولیس کاملا ناامید شدند. او گفت: «تا زمانی که شجاع در تیم ما است، حتی اگر پیکه هم به تیم ما بیاید شجاع را بازی می‌دهم. پرسپولیسی‌ها بدانند که شجاع بازیکن ما است. همه بازی‌ها برای ما بازی کرده. می‌دانم پیشرفت مهم است اما سپاهان هم تیم کوچکی نیست و در همین جا می‌تواند پیشرفت کند. ۱۰ میلیارد هم به من بدهند تا شجاع آزاد شود، او را آزاد نمی‌کنم و فقط من باید اخراج شوم تا شجاع از این تیم برود.»
این صحبت‌های ویسی بدین معنا بود که حتی اگر محمد طیبی نیز از استقلال خوزستان به سپاهان برود، او خلیل‌زاده را آزاد نمی‌کند. ظاهرا ویسی با جذب طیبی برنامه جدیدی را در ذهنش می‌پروراند. شنیده می‌شود او قصد دارد در صورتی که طیبی به اصفهان آمد، سیستم دفاعی تیمش را با 3 مدافع وسط بچیند. به این ترتیب که خلیل‌زاده، طیبی و کولی‌بالی 3 مدافع مرکزی آن باشند و دو بازیکن کناری با عنوان بال، کمی جلوتر بازی کنند.
از سوی دیگر طاهری، مدیرعامل سپاهان نیز در مصاحبه‌ای بر لزوم حفظ شجاع تاکید و اعلام کرد به هیچ عنوان رضایتنامه این بازیکن صادر نمی‌شود. با وجود مخالفت قاطعانه سپاهانی‌ها، مسوولان باشگاه پرسپولیس همچنان در تلاش برای جذب این بازیکن هستند. مذاکرات پرسپولیسی‌ها با باشگاه سپاهان برای دریافت رضایتنامه خلیل‌زاده ادامه دارد. شاید اگر مبلغی که پرسپولیس برای رضایتنامه این بازیکن پرداخت می‌کند، قابل قبول باشد بالاخره اصفهانی‌ها راضی به انتقال شوند. در این صورت سپاهان سود قابل توجهی از صدور رضایتنامه خلیل‌زاده به جیب می‌زند. این باشگاه نه تنها بابت پول رضایتنامه مبلغ خوبی دریافت می‌کند که می‌تواند با خود بازیکن نیز توافقاتی انجام دهد. خلیل‌زاده که با مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان گران‌ترین بازیکن سپاهان محسوب می‌شود، برای جدایی از این تیم حداقل باید نیمی از این پول را ببخشد که با مجموع مبلغ رضایتنامه سپاهانی‌ها می‌توانند مبلغ خوبی به دست آورند و برای جذب بازیکن جدید اقدام کنند. در هر صورت باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی پیرامون خلیل‌زاده، سپاهان و پرسپولیس رخ می‌دهد.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری