اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۷۲۶
علی کریمی در دیناموزاگرب روزهای سختی را گذراند. او ابتدا مورد توجه زلاتکو کرانچار بود اما وقتی سرمربی سابق سپاهان از دیناموزاگرب جدا شد اوضاع برای کریمی هم دیگر بر وفق مراد نبود.
۰۵:۰۱ - ۱۲ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| علی کریمی در دیناموزاگرب روزهای سختی را گذراند. او ابتدا مورد توجه زلاتکو کرانچار بود اما وقتی سرمربی سابق سپاهان از دیناموزاگرب جدا شد اوضاع برای کریمی هم دیگر بر وفق مراد نبود.
کریمی بلافاصله پس از حضور پتف بلغاری به عنوان سرمربی با آسیب دیدگی از ناحیه لگن مواجه شد و هفته‌های متوالی با این مصدومیت دست و پنجه نرم کرد. همین باعث شد تا کریمی از ترکیب اصلی دینامو دور بماند و کمتر برای این تیم بازی کند.
حالا و پس از پایان نیم‌فصل نخست لیگ کرواسی، شایعه‌ها از جدایی کریمی از دینامو خبر می‌دهند. شایعه‌هایی که در ادامه از بازگشت او به لیگ ایران پرده برمی‌دارند. 5 تیم مطرح ایرانی به نام‌های استقلال، پرسپولیس، ذوب‌آهن، سپاهان و تراکتورسازی برای جذب کریمی دست به کار شده و نامه‌هایی برای دیناموزاگرب فرستاده‌اند.
دینامو زاگرب اما فعلا پاسخی به نامه‌های باشگاه‌های ایرانی نداده. نکته جالب اما اصرار سپاهان به بازگشت کریمی است. این تیم در تازه‌ترین پیشنهاد خود به شماره 12 سابق خود، مبلغ 700 میلیون برای یک نیم‌فصل را مطرح کرده که فعلا پاسخی از کریمی دریافت نکرده است.
کریمی البته قصد بازگشت به لیگ ایران را ندارد. او تلاش می‌کند فوتبال خود را در اروپا ادامه بدهد و به همین دلیل پول برای او در اولویت بعدی قرار دارد.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری