اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۷۲۵
شرایط العربی از ابتدای فصل بحرانی بوده است.
۰۵:۰۰ - ۱۲ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| شرایط العربی از ابتدای فصل بحرانی بوده است. حالا پس از گذشت نیمی از لیگ قطر، دیروز روزنامه الوطن در گزارشی کامل از درون العربی تیتر زد «بمب ساعتی»! تیتری که جنجال‌های بسیار زیادی به راه انداخت و باعث شد تا العربی به سوژه اول فوتبالی قطر تبدیل شود.
این روزنامه با اشاره به تمام مشکلات حاکم در این باشگاه مدعی شد بحران‌های مالی و همچنین ممنوعیت حضور در نقل و انتقالات زمستانی از سوی فیفا مهم‌ترین دلیل برای شعله‌ور شدن آتش زیرخاکستر در این باشگاه شده است. تمام بازیکنان خارجی به خاطر بحران‌های مالی خواستار فسخ قرارداد و جدایی شده‌اند و تنها امید سران باشگاه به جلب رضایت اشکان دژاگه برای بازگشت به فهرست تیم است تا بلکه با کاپیتان ایران کمی ساختار تهاجمی شان را تقویت کنند.
به نوشته الوطن بازگشت اشکان می‌تواند برای العربی همانند یک خرید جدید زمستانی در این پنجره نقل و انتقالاتی باشد که العربی از خرید بازیکنان جدید محروم است. ضمن اینکه آگوئرو برزیلی هم با اتکا به توانمندی‌های دژاگه می‌تواند خون تازه‌ای به خط حمله خود ببخشد. با این تفاسیر که روزنامه الوطن از العربی به عنوان بمب ساعتی نامبرده باید منتظر ماند و دید کاپیتان تیم ملی ایران تصمیمی به بازگشت دارد یا نه؟
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری