اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۷۲۴
همزمان با سفر محمدعلی ترکاشوند به دبی که شایعه‌ها می‌گویند برکناری‌اش دستور وزارت ورزش بوده، شنیدیم که مسوولیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس را به محمد امام‌وردی سپرده‌اند.
۰۴:۵۶ - ۱۲ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| همزمان با سفر محمدعلی ترکاشوند به دبی که شایعه‌ها می‌گویند برکناری‌اش دستور وزارت ورزش بوده، شنیدیم که مسوولیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس را به محمد امام‌وردی سپرده‌اند. جالب اینکه این عزل و انتصاب، بدون اعلام رسمی باشگاه انجام شده و ترکاشوند هم فقط مسوولیت خود در نقل و انتقالات را از دست داده است، نه دیگر پست‌هایش را.
دلیل سکوت او درباره بازیکنان مازاد و مورد نظر باشگاه هم همین برکناری است. در این روزهایی که هواداران برای شنیدن خبرهای نقل و انتقالاتی باشگاه گوش تیز کرده‌اند، ترکاشوند برای دیدار با خانواده‌اش به دبی سفر کرده و البته دو روز پیش از این سفر، با نماینده هوادار متمول پرسپولیس مراوده داشته است؛ با حسین خبیری که استعفایش از مدیریت ورزشگاه درفشی‌فر در اعتراض به جدایی عالیشاه و نوراللهی را کمتر از یک روز بعد و با یک مصاحبه‌ و عذرخواهی پس گرفت اما اتهام لو دادن اسناد و هزینه‌های مربوط به اردوهای خارجی پرسپولیس- اردوی تابستانی در اوکراین و اردوی اخیر در امارات- را هنوز بر پیشانی دارد. جالب‌ اینکه همزمان با برکناری بی‌‌سر و صدای ترکاشوند، بعضی از سایت‌ها و کانال‌های هواداری پرسپولیس ادعا کردند مسوولیت نقل و انتقالات باشگاه به خبیری- که در حال حاضر نقش نماینده هدایتی در همکاری با باشگاه را ایفا می‌کند- سپرده شده و جالب‌تر، واکنش خود او و هدایتی به انتشار این خبر و تکذیب آن بود که اتفاقا حسین خبیری بر تکرار آن در رسانه‌ها اصرار می‌ورزید.
اصل ماجرا اما این بود که هدایتی از طاهری خواسته بود مسوولیت ترکاشوند در نقل و انتقالات را به نماینده او بدهند و خود خبیری هم ادعا کرده بود که اگر چنین مسوولیتی را بر دوشش بگذارند، 4، 5 بازیکن طراز اول را جذب خواهد کرد که البته قطعا در این راه امیدش به پول‌های هدایتی‌ بوده است. سرپرست باشگاه پرسپولیس اما بهترین تصمیم را گرفت و از این کار سر باز زد تا حسین خبیری در سمت‌ مدیریت ورزشگاه درفشی‌فر همچنان نقش رابط باشگاه و هدایتی را ایفا کند. در عوض مسوولیت نقل و انتقالات را دادند به محمد امام‌وردی که از قدیمی‌ترین کارمندان باشگاه است و در سال‌های اخیر ثبت قرارداد‌ها با هماهنگی او و حضور او انجام شده است.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین