اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۷۲۰
سرمربی کروات سرخپوشان از ابتدای فصل تا به حال نتوانسته به هدف اصلی خود در چینش خط دفاع برسد.
۰۴:۴۷ - ۱۲ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| برانکو ایوانکویچ برای ترمیم ایرادات خط دفاع تیم دچار مشکلاتی شده است. او یک نیم فصل کامل به محسن ربیع خواه در سمت چپ میدان داد تا شاید این بازیکن بتواند خود را پیدا کرده و با کیفیت بهتری کار را دنبال کند اما این اتفاق رخ نداد.

به همین خاطر و با توجه به آنالیزهای فنی که انجام شده، برانکو به این نتیجه رسید که باید به فکر تقویت سمت چپ خط دفاع خود باشد تا کارایی این پست را چند برابر کند از این رو، می خواهد با برگرداندن محمد انصاری به سمت چپ، دغدغه تیمش را از بین ببرد.

البته این اتفاق به شرطی رخ می دهد که پرسپولیسی ها برای برانکو حداقل یک مدافع میانی کارآمد جذب کنند. سرمربی سرخپوشان به دنبال جذب ایگور پراهیچ از نفت تهران و یا شجاع خلیل زاده از سپاهان اصفهان است اما هنوز تکلیف اصلی مشخص نیست و کسی نمی داند چه اتفاقی برای پرسپولیس رخ می دهد.

هر کدام از این بازیکنان سرخپوش شوند، برانکو فوراً دست به تغییر می زند و انصاری را دوباره به سمت چپ برمی گرداند. اگر این اتفاق رخ ندهد، سرمربی سرخپوشان باید به دنبال یک مدافع کناری خوب برای حضور در سمت چپ باشد.

پرسپولیس در نیم فصل دوم نیاز دارد تا نفوذهای خود از این سمت را تقویت کند وگرنه مشکل اصلی تیم در زمان حمله، تا آخر فصل با وجود ربیع خواه باقی می ماند.

منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری