اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۶۹۳
بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: برانکو برای پرسپولیسی شدن با من صحبت کرده اما بعد از آن دیگر تماسی از سوی پرسپولیسی‌ها با مربی ما گرفته نشده است.
۲۰:۵۶ - ۱۱ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| شایان مصلح در گفت‌وگویی، در خصوص پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به وی جهت پیوستن به این تیم گفت: هفته گذشته بود که برانکو با من صحبت کرد و ابراز تمایل نمود تا بتوانیم با هم همکاری خوبی داشته باشیم اما بعداز آن جلسه دیگر تماسی با من گرفته نشد. از آنجایی که باشگاه ما مالک و مدیرعامل ندارد اگر قرار به پیشنهاد باشد باید این پیشنهاد به سرمربی تیم داده شود که همین امروز از آقای نظرمحمدی پرسیدم و او گفت که صحبتی با او هم در این مدت نشده است. من هم اخبار را از طریق رسانه‌ها پیگیر هستم. 

وی ادامه داد: من تا پایان فصل با سپیدرود رشت قرارداد دارم و می‌دانید که بازیکنی که قرارداد دارد حتی اگر از رئال مادرید و منچستر یونایتد هم به او پیشنهاد بدهند باید رضایت‌نامه‌اش را باشگاه بدهد. من خوشحال می‌شوم بتوانم در پرسپولیس بازی کنم اما این موضوع منوط به این است که باشگاه رضایت‌نامه من را بدهد. اگر همین اتفاق نیفتاد تا آخر قراردادم در خدمت سپیدرود و مردم رشت خواهم بود. 

بازیکن تیم سپیدرود رشت در مورد اینکه آیا در پرسپولیس می‌تواند روند رو به رشد خود را ادامه دهد تصریح کرد: قطعا هر بازیکنی دوست دارد پیشرفت کند و من هم از این موضوع مستثنی نیستم اما امیدوارم هرچه خیر است برای من رخ دهد. اگر خیر در این است که به پرسپولیس بروم که می‌روم و اگر هم خیر من در ماندن در سپیدرود باشد می‌مانم و ان‌شاءالله هرچه خیر است همان شود. کسی که بخواهد در فوتبال پیشرفت کند باید خیلی سختی بکشد و من هم خیلی سختی کشیدم تا به اینجا رسیدم. جز خدا هم پشتیبانی نداشتم و فقط به اهل بیت توسل کردم و آنها هم مرا تنها نگذاشتند. خوشبختانه خیلی سریع در فوتبال رشد کردم. به جز زمانی که در پایه‌های استقلال بودم 4 بازی در لیگ دو و نیم‌فصل در لیگ یک بازی کردم و حالا پیشنهادهایی از تیم‌های لیگ برتری دریافت کردم. مطمئنا بعد از این هم خداوند همانطور که تا الان پشتیبان من بود از این به بعد هم همراه من است. 

مصلح در مورد اینکه این روزها در همه رسانه‌ها صحبت از اوست و این موضوع آیا فشار را روی او زیاد می‌کند، گفت: اتفاقا با خانواده‌ام در این باره صحبت کرده‌ام. شاید از نظر فنی کار بازیکن را سخت کند اما من بازیکنی هستم که زحمت می‌کشم. از چند تیم بزرگ پیشنهاد دارم که البته فقط نام پرسپولیس رسانه‌ای شد اما به هر حال قبول دارم که بازیکنی که از لیگ دسته یک به لیگ برتر می‌آید نگاه‌های بیشتری روی او خواهد بود. به هر حال همه می‌خواهند ببینند که بازیکنی که از لیگ یک به یک تیم بزرگ آمده چه قابلیت‌هایی دارد که سرمربی آن تیم او را انتخاب کرده است. البته حتما می‌دانید که خیلی کم پیش آمده یک بازیکن آن هم در نیم‌فصل از لیگ یک به لیگ برتر بیاید. 

وی تصریح کرد: قبل از هر چیز خداوند و بعد هم برانکو به من لطف داشتند که توانسته‌اند نظر چنین مربی بزرگی را جلب کنند اما به هر حال فوتبال همین است یک بازیکن در لیگ برتر با بازیکن لیگ سه خیلی فرق نمی‌کند و بیشتر بحث تجربه و میدان دیدن است. البته در اروپا اینطور نیست و بازیکنی که در تیم بزرگی مثل بارسلونا بازی می‌کند با بازیکنان دیگر تفاوت زیادی دارد. به همین دلیل امیدوارم که بتوانم از پس این انتظارات بر بیایم. 

این بازیکن در مورد اینکه سابقه حضور در پایه‌های استقلال را دارد و فکر نمی‌کند که این موضوع برای هواداران حساسیت ایجاد کند، افزود: شاید تا 10 سال قبل این مسائل خیلی مهم بود اما الان این مسائل دیگر حل شده است. در این مدت بازیکنان زیادی بین دو تیم جابه‌جا شده و دیگر این حساسیت خیلی وجود ندارد. ما که دیگر بازیکن پایه بودیم و حساسیتی وجود ندارد. من بازیکن پایه‌های استقلال بودم و الان بازیکن سپیدرود هستم. قطعا پیراهن هر تیم را به تن کردم با همه توان کار کردم. من بازیکنی هستم که نان حلال به خانه می‌آورم. از طرف دیگر خود بازیکن خیلی مهم است و هیچ بازیکنی خودش را خراب نمی‌کند. الان بازیکن سپیدرود هستم و خودم را سپیدرودی می‌دانم و مطمئن بدانید اگر به پرسپولیس بیایم با همه وجود برای این تیم بازی خواهم کرد و خانواده‌ام هم در این راه کنار من خواهند بود. 

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری