اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۶۴۵
مربی تیم فوتبال استقلال با دردسر پخش شدن شماره تلفنش در صفحات مجازی مواجه شده است.
۱۶:۱۱ - ۱۱ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| بعد از اتفاقاتی که در دیدار استقلال و سپاهان رخ داد محمد خرمگاه به دلیل حمله قلبی که برای مادرش رخ داده بود راهی سبزوار شد و از امروز به تمرینات استقلال بازگشت.

بعد از این اتفاق افراد ناشناس به یکباره به تلفن محمد خرمگاه با اس‌ام‌اس‌های رکیک حمله کرده و باعث تعجب وی شدند. خرمگاه که در این مدت نگران سلامتی مادرش بود از طرق مختلف سعی در پیدا کردن کسی که شماره او را پخش کرده داشت و در نهایت متوجه شد یکی از لیدرهای استقلال شماره تلفن او را در یکی از برنامه‌های صفحات مجازی پخش کرده است و فحاشی‌های صورت گرفته به وی به خاطر یک بازیکن زیر سر یک لیدر بوده است.

مربی تیم استقلال هم امروز مراحل شکایت از طریق پلیس فتا را طی کرد و به سر نخ جالبی دست یافت. ظاهرا یکی از لیدرهای تیم استقلال که طی سال‌های اخیر به استادیوم ممنوع الورود بوده تلفن خرمگاه را در صفحات مجازی پخش کرده و جالب اینجاست که او از فعالان مجازی صفحه‌اش خواسته تا از خجالت خرمگاه دربیایند! در این بین پلیس فتا اقدامات لازم را انجام داده و قرار است به زودی خرمگاه از طریق دادگاه برای محکوم کردن فرد پخش کننده شماره‌اش اقدام قانونی را انجام دهد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری