اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۵۷۵
با اینکه فصل نقل و انتقالات زمستانی رسما از 5 روز دیگر آغاز می‌شود اما پرسپولیس هنوز کار خاصی انجام نداده و در ازای خروجی‌های تیم هنوز خبری از توافق اولیه با یکی از بازیکنان مد نظر برانکو نیست.
۰۵:۲۱ - ۱۱ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| با اینکه فصل نقل و انتقالات زمستانی رسما از 5 روز دیگر آغاز می‌شود اما پرسپولیس هنوز کار خاصی انجام نداده و در ازای خروجی‌های تیم هنوز خبری از توافق اولیه با یکی از بازیکنان مد نظر برانکو نیست. اهالی فوتبال می‌دانند باشگاه‌های لیگ برتری مدت‌ها قبل از تعطیلات نیم فصل اقدامات اولیه شان برای جذب بازیکن جدید را آغاز کرده‌اند و برخی باشگاه‌های رقیب پرسپولیس با بازیکنان مد نظرشان به توافق ابتدایی دست یافته‌اند اما در باشگاه پرسپولیس فعلا بی‌خبری مهم‌ترین خبر روز است. بعد از ابقای طاهری در راس باشگاه حالا همه غیر از سرپرست باشگاه از موضوع نقل و انتقالات بی خبرند. سفر طاهری به شمال و ترکاشوند به دبی برای استراحت نیز به نگرانی‌ها افزوده اما جعفر کاشانی رییس هیات مدیره باشگاه ضمن بی خبری از نقل و انتقالات گفته لزومی به حضور فیزیکی این افراد نیست و آنها با روح شان کار را پیش می‌برند!


لیست کامل محرمانه است
حرف‌های چهارشنبه شب علی اکبر طاهری درباره فهرست نقل و انتقالاتی تیم شرایط را تغییر داده است. طاهری گفت: «لیستی که بین من و برانکو رد و بدل شده محرمانه است.بخشی از آن را برخی متوجه شدند اما بقیه اسامی در حد گمانه زنی است.به صورت رسمی لیستی اعلام نشده است.» با این حساب فهرست چهار نفره‌ای که هفته گذشته مدیر روابط عمومی باشگاه اعلام کرده و از آن به‌عنوان لیست رسمی نقل و انتقالات باشگاه نام برده می‌شد تنها بخشی از ماجراست و قطعا اسامی دیگر مثل علی کریمی، ایگور پراهیچ و... در لیست کامل تری است که فقط برانکو و طاهری از آن خبر دارند.بااین حساب مشخص نیست مسوول نقل و انتقالات باشگاه و حتی حسین هدایتی که این روزها رابطه گرمی با مدیران پرسپولیس پیدا کرده چطور وارد کارزار انتخاباتی شده و براساس کدام فهرست اقدامات شان را آغاز کرده اند.

بازیکن تستی؟!
خبر عجیب روز پنج‌شنبه حضور نوه دختری سعید راد در تمرین دو سه روز اخیر پرسپولیس بود. او که آدام همتی نام دارد به واسطه پرسپولیسی بودن پدر بزرگش توانست در تمرینات این تیم شرکت کند و همین مساله باعث شد شایعاتی مبنی بر پیوستن این بازیکن به پرسپولیس شنیده شود.گفته می‌شود این بازیکن زیر 23 سال برای حضور در پرسپولیس تست داده اما برانکو نظر نهایی اش را درباره او اعلام نکرده است. برانکو و سعید راد روز پنج‌شنبه در مورد شرایط فنی این بازیکن با هم صحبت کردند و سرمربی پرسپولیس تنها به راد اعلام کرد که نوه او بازیکن خوبی است اما بعید است او را جذب کند.

بهتر که شجاع را نمی‌دهند
صحبت‌های روز پنج‌شنبه عبدا... ویسی درباره شجاع خلیل‌زاده بازتاب زیادی در بین پرسپولیسی‌ها داشت. ویسی صراحتا گفت به هیچ وجه راضی به از دست دادن شجاع نیست و حتی اگر پیکه هم به تیمش اضافه شود (اشاره غیر مستقیم به حضور طیبی در سپاهان) راضی به جدایی مدافع خود نمی‌شود.با این حساب مشخص نیست چرا برانکو و پرسپولیس برای جذب این مدافع اصرار دارند. شجاع در این فصل عملکرد جالبی نداشته و خط دفاع سپاهان به رهبری این بازیکن گل خورده زیادی داشته است. بدین ترتیب پرسپولیس نباید از نیامدن خلیل‌زاده ناراحت باشد و بهتر است دنبال گزینه‌های دیگر برود.مثل پراهیچ و همان طیبی که جذب شان راحت‌تر به نظر می‌رسد.

فقط 4 بزرگسال
برانکو از جدایی 5 بازیکن تیمش خبر داده که سه تای آنها بزرگسال هستند.بااین حساب اگر بعد از نوراللهی و عالیشاه رفتن آرام طبع را هم قطعی بدانیم پرسپولیس تنها قادر به جذب 4 بازیکن بزرگسال خواهد بود و صحبت از جابه‌جایی‌های پرتعداد و اسامی متعددی که مطرح می‌شود تنها برای بازارگرمی است.از طرفی طبق قانون نقل و انتقالات هر تیم می‌تواند 6 بازیکن جذب و 6 بازیکن را از فهرستش خارج کند که این می‌تواند یک فاجعه برای پرسپولیس رقم بزند.تا حالا جدایی 5 بازیکن قطعی شده و اگر محمد انصاری هم از پرسپولیس برود باشگاه قطعا قادر به کنار گذاشتن الکسی پلی یانسکی مدافع ناکارآمد اوکراینی اش نیست. در سوی مقابل اگر پلی یانسکی راضی به مصالحه و فسخ قرارداد شود باشگاه نمی‌تواند انصاری را ترانسفر کند. با این حال شاید باشگاه به خاطر هزینه‌های فسخ قرارداد پلی یانسکی و البته پولی که بابت انصاری به حسابش می‌آید با آغوش باز سراغ این فاجعه برود!
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین