اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۵۷۴
با وجودی که پرسپولیس با تنها 4 گل خورده در 15 بازی صاحب بهترین خط دفاعی لیگ است و جدی‌ترین مشکلش در بازی‌های این فصل فرصت‌سوزی مهاجمان بوده، برانکو به جذب مدافع اصرار بیشتری دارد.
۰۵:۱۹ - ۱۱ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| با وجودی که پرسپولیس با تنها 4 گل خورده در 15 بازی صاحب بهترین خط دفاعی لیگ است و جدی‌ترین مشکلش در بازی‌های این فصل فرصت‌سوزی مهاجمان بوده، برانکو به جذب مدافع اصرار بیشتری دارد.
 جالب اینکه برای هر دو پست هم بازیکن خارجی انتخاب کرده؛ ایگور پراهیچ را برای زوج سدجلال در میانه خط دفاعی و گادوین منشا را هم برای خط حمله. با این تفاوت که از باشگاه خواسته ابتدا مدافع کروات نفت را برایش بگیرند و بعد اگر توانستند یک خارجی دیگر را هم کنار بگذارند، با منشا وارد مذاکره شوند.
البته فعلا نه نفت با جدایی مدافع هموطن برانکو موافقت کرده و نه پیکان و جلالی پذیرفته‌اند که گلزن نیجریه‌ای‌شان را در اختیار پرسپولیس بگذارند. با این وجود، پروفسور همچنان امیدوار است و جذب هر دو بازیکن را از مدیران باشگاه طلب کرده است اما طبق اولویت‌های خودش. آقای سرمربی تصمیم گرفته انصاری را دوباره به دفاع چپ برگرداند و برای همین به باشگاه تاکید کرده که با رد کردن پلی‌یانسکی، ابتدا پراهیچ را جذب کنند و بعد بروند سراغ منشا که حتی اگر پریموف هم به رفتن رضایت بدهد، بعید است پیکان گلزنش را بفروشد.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری