اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۵۴۴
رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه طاهری حق امضا ندارد موضوعی است که من از آن خبر ندارم اما وزارت ورزش با قدرت پشت باشگاه ایستاده است.
۱۸:۰۵ - ۱۰ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| جعفر کاشانی در گفت‌وگویی، در خصوص نظر وزارت ورزش مبنی بر باقی ماندن علی اکبر طاهری در باشگاه پرسپولیس گفت: همیشه گفته‌ام که پرسپولیس هیچ گاه اینقدر که در این 2 سال نظم و انظباط داشته، نداشته است. مطمئنا اگر پرسپولیس از تیم درآمده و باشگاه شود، دغدغه‌ها هم از بین خواهد رفت. شهرداری تهران هم لطف کرده و ورزشگاهی در اختیار پرسپولیس قرار داده و طاهری و بقیه دوستان هم با انسجام خاصی کارها را انجام می‌دهند و در آینده‌ای نزدیک شاهد شکوفایی پرسپولیس خواهیم بود.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که شنیده می‌شود طاهری بنا به دلایل قانونی حق امضا ندارد و با این شرایط چطور می‌خواهد پرسپولیس را اداره کند، تصریح کرد: نمی‌دانم از چه صحبت می‌کنید! من از اینکه طاهری حق امضا ندارد، خبر ندارم اما می‌دانم که وزارت ورزش با قدرت پشت باشگاه پرسپولیس است و امیدوارم مدیریت فعلی با انسجام به کارش ادامه دهد. چارت سازمانی باشگاه در حال شکل گرفتن است و در آینده می‌توان از پتانسیل هواداران عام و خاص استفاده کرد. همچنین می‌توان از ظرفیت پیشکسوتان که دارای بضاعت علمی و وجاهت اجتماعی هستند هم در این خصوص بهره برد. همه این موارد در گرو این است که پرسپولیس از تیم بودن درآمده و باشگاه شود!

کاشانی در مورد اینکه به نظر می‌رسد برخی از اعضای هیأت مدیره پرسپولیس فعالیت آنچنانی ندارند و به طور مثال فردی مثل فرشید گلزاده که به عنوان عضو اقتصادی به هیأت مدیره پرسپولیس آمده تاکنون چه فعالیتی در زمینه درآمدزایی این باشگاه داشته، اظهار داشت: گلزاده یک جوان تحصیلکرده است و امیدوارم در آینده که پرسپولیس شبیه رئال مادرید شد، از امثال گلزاده بیشتر استفاده کنیم! ما مدیران ورزیده‌ای داریم که در موقعیت‌های خاص می‌توان از آنها استفاده کرد. 

وی در پاسخ به این سؤال که پول باشگاه از سامانه هواداری به دست می‌آید و گلزاده به عنوان مدیر اقتصادی چه کاری برای پرسپولیس انجام داده، گفت: او نقش اقتصادی دارد اما شما وارد جزئیات نشوید! پرسپولیس کار خودش را انجام می‌دهد. به طور مثال آب در لوله قرار دارد ولی باید یک نفر شیر را بچرخاند تا آب از لوله بیاید. در پرسپولیس همه چیز با همفکری و ارتباطات مناسب پیش می‌رود و مدیران مثل دانه‌های یک زنجیر به هم متصل هستند. قطعا استحکام که باشد خیلی کارها انجام شدنی است. 

کاشانی در مورد اینکه نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس به کجا رسیده، افزود: من از نقل و انتقالات خبر ندارم. این مسائل را از روابط عمومی باشگاه بپرسید. 

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه همه تیم‌ها در تکاپوی نقل و انتقالات هستند اما صحبت از این به میان آمده که مسئول نقل و انتقال باشگاه در دبی حضور دارد و سرپرست باشگاه هم به شمال کشور سفر کرده و در این بین چه کسی کارهای نقل و انتقالات را انجام می‌دهد، تصریح کرد: شما نگران نباشید! کارها انجام می‌شوند! حتما که نباید جسم فیزیکی افراد کار کند بلکه با روح هم می‌توان کار کرد!

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین