اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۵۴۲
کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تغییرات مدیریتی در این شرایط اصلا به سود باشگاه نخواهد بود.
۱۸:۰۰ - ۱۰ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| علی کریمی در گفت‌وگویی، در خصوص آخرین شرایط و اینکه نظرش در مورد وضعیت این تیم چیست، گفت: پرسپولیس نیم‌فصل اول را با صدرنشینی به پایان رساند که جا دارد یک خسته نباشید به مجموعه باشگاه و یک تبریک به هواداران این تیم بگویم. امیدوارم با حمایت آنها در نیم‌فصل دوم شرایط قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فراهم شود، چون قطعا بازی‌ها در نیم فصل دوم برای همه تیم‌ها سخت است و دیگر نباید به راحتی فرصت از دست داد.

کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص شایعاتی که پیرامون تغییر علی‌اکبر طاهری از مدیریت این باشگاه مطرح می‌شود، گفت: همیشه یکی از عوامل موفقیت یک تیم ثبات مدیریت است. من فکر نمی‌کنم تا امروز باشگاه با مدیریت طاهری به مشکل برخورد کرده باشد، در ضمن شرایط فعلی از حساسیت بالایی برخوردار است و بازی‌های نیم‌فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا در پیش است. پس بهتر است شاهد تغییرات در مدیریت باشگاه پرسپولیس نباشیم و این موضوع به صلاح باشگاه نیست.

کریمی در ادامه گفت‌وگو در خصوص اینکه وضعیت خونه به خونه چطور است، گفت: در ابتدای فصل قرار بود کمیته فنی تشکیل شود اما اتفاقاتی رقم خورد که این کمیته تشکیل نشد. من همیشه ارتباطم را با مالک باشگاه چه در زمانی که سمت نداشتم و چه امروز حفظ کردم و اعتقاد دارم ما باید ممنون چنین افرادی باشیم که سرمایه خود را برای فوتبال هزینه می‌کنند.

وی تاکید کرد: در اواخر نیم‌فصل اول از من خواسته شد که به عنوان مدیر فنی مشغول به کار شوم و قول دادم که در راستای موفقیت تیم هر کاری که از دستم بربیاید، انجام دهم. 

کریمی در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است بازیکن جدیدی به این تیم اضافه شود و آیا صحبتی در این زمینه با وی صورت گرفته یا خیر، گفت: تیم ما بازیکنان خوبی دارد که برای هر تیمی گره‌گشا هستند. به نظرم با همین نفرات می‌توان ادامه داد و نیازی به جذب بازیکن نیست. البته اگر نیاز باشد سرمربی و باشگاه اقدامات لازم را انجام خواهند داد اما فراموش نکنید در شرایط فعلی هیچ تیمی بازیکن خوب و تاثیرگذارش را به تیم دیگری نمی‌دهد. 

مدیر فنی تیم خونه به خونه تاکید کرد: صحبت‌هایی با من صورت گرفت و من هم با توجه به مسئولیتی که دارم نظراتم را به مالک باشگاه منتقل کردم اما در نهایت تصمیم‌گیرنده نهایی سرمربی است چون او باید در انتهای فصل پاسخگوی مردم و مدیریت باشگاه باشد. به هر حال مجموعه‌ای که در باشگاه خونه به خونه جمع شده هدف‌شان شاد کردن مردم خونگرم بابل است و امیدوارم با توجه به بازیکنان خوبی که در تیم‌های مختلف از استان مازندران حضور دارند، امسال این تیم بتواند به لیگ برتر صعود کرده و باعث شادی مردم شود.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین