اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۴۳۵
محمدامین آرام‌طبع كه در ابتدای این فصل به پرسپولیس پیوسته بود در نهایت نتوانست به جز یك بازی در جام حذفی كه آن هم بدون حضور نیمی از تیم برگزار شد در تركیب پرسپولیس قرار بگیرد...
۰۴:۳۶ - ۱۰ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| محمدامین آرام‌طبع كه در ابتدای این فصل به پرسپولیس پیوسته بود در نهایت نتوانست به جز یك بازی در جام حذفی كه آن هم بدون حضور نیمی از تیم برگزار شد در تركیب پرسپولیس قرار بگیرد. او به همین دلیل در چندین مرحله با برانكو صحبت كرد تا از پرسپولیس جدا شود. در نهایت هم سرمربی پرسپولیس این موضوع را پذیرفت و به او اعلام كرد كه می‌تواند از پرسپولیس جدا شود. اما به نظر می‌رسد با وجود موافقت برانكو این بازیكن نتواند به راحتی از پرسپولیس جدا شود و باید هفت‌خوان را پشت سر بگذارد.

بدشانس، مثل آرام‌طبع
روزی كه قرار بود محمد آرام‌طبع از صبا به پرسپولیس بیاید، شاید فكرش را هم نمی‌كرد كه در جمع قرمزپوشان به یك نیمكت‌نشین صرف تبدیل شود و جای خود را به بازیكنی بدهد كه در پست غیرتخصصی خود بازی می‌كند. آرام‌طبع در تمرینات پیش‌فصل و بازی‌های تداركاتی به‌عنوان بازیكن ثابت برانكو در تركیب قرار می‌گرفت اما یك مصدومیت بدموقع تنها دو روز مانده به بازی برابر سایپا باعث شد این بازیكن با بدشانسی نه‌تنها این دیدار را از دست بدهد بلكه تا نیم‌فصل هم نتواند برای پرسپولیس به میدان برود.

صحبت با برانكو برای جدایی
مدافع سرخپوشان كه در نیم‌فصل اول نتوانسته بود حتی چند دقیقه هم برای پرسپولیس بازی كند، ترجیح داد از این تیم جدا شود و به تیمی برود كه بتواند بازی كند. به همین دلیل با برانكو به مذاكره پرداخت و سرمربی سرخپوشان به او اعلام كرد كه می‌تواند این كار را انجام دهد. نه برانكو و نه آرام‌طبع فكر نمی‌كردند كه باشگاه مقابل رفتن او سنگ‌اندازی كند و به همین دلیل این بازیكن در لیست خروجی برانكو برای نیم‌فصل دوم قرار گرفت.

برانكو اجازه خداحافظی نداد
سرمربی پرسپولیس كه انتظار جدایی آرام‌طبع را نداشت به او اعلام كرد كه دلش نمی‌خواسته او از پرسپولیس جدا شود اما نتوانست این بازیكن را راضی به ماندن كند و در نهایت با جدایی او موافقت كرد. برانكو اما به نوعی این بازیكن را در بازی برابر سیاه‌جامگان تنبیه كرد و نام او را از لیست پرسپولیس خط زد تا آرام‌طبع حتی فرصت خداحافظی با هواداران را هم نداشته باشد.

آرام‌طبع در راه ساسان انصاری
مدافع پرسپولیس كه در نهایت توانست رضایت برانكو را برای جدایی از پرسپولیس جلب كند فكر می‌كرد می‌تواند مانند ساسان انصاری كه او هم با پرسپولیس قرارداد داشت به راحتی از این تیم جدا شود. به همین دلیل به باشگاه رفت تا رضایتنامه بگیرد اما بر خلاف ماجرای ساسان انصاری این بار سرپرست باشگاه كه خودش درگیر ماندن یا رفتن است راضی نشد به این بازیكن رضایتنامه بدهد. به این ترتیب آرام‌طبع با مشكل بزرگی روبه‌رو شد.

هر كس تو را می‌خواهد باید پول بدهد
باشگاه پرسپولیس كه نمی‌خواهد به‌راحتی آرام‌طبع را از دست بدهد به این بازیكن اعلام كرده است كه برای جدایی از جمع سرخپوشان باید تیم خواهانش را معرفی كند. تیم خواهان او باید پول رضایتنامه را به باشگاه پرسپولیس پرداخت كند و در این صورت این بازیكن می‌تواند به تیم دلخواهش برود. به همین دلیل آرام‌طبع همچنان در بلاتكلیفی است و برای جدایی از سرخپوشان باید اول تیم جدید خود را مشخص كند و بعد هم به فكر رضایتنامه باشد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین