اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۴۲۲
عضو شورای عالی فنی وزنه‌برداری گفت: ترمیم شورا در جهت اخذ تصمیمات بهتر به وزنه‌برداری کمک می‌کند.
۰۴:۱۳ - ۱۰ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی عطار اشرفی در گفت‌وگویی، درباره آخرین جلسه شورای عالی وزنه‌برداری گفت: در آخرین جلسه در خصوص موارد مختلفی بحث و تبادل نظر شد. معتقدم اعضای شورا مانند نمایندگان مجلس قانون‌گذار هستند که با نظر رئیس فدراسیون باید این قوانین اجرایی شود. 

وی ادامه داد: البته معتقدم از نظر سلیقه من شورا باید ترمیم شود و این موضوع می‌تواند برای اخذ تصمیمات بهتر برای کمک به وزنه‌برداری مفید باشد. ساختار شورا باید به گونه‌ای باشد که هم مورد قبول فدراسیون باشد و هم به وزنه‌برداری کمک کند. 

عضو شورای عالی فنی وزنه‌برداری تصریح کرد: در 20 جلسه‌ای که از روز اول شورا تشکیل شده است تنها در 2 جلسه حضور نداشتم. یکی جلسه روزهای پایانی سال قبل بود که منجر به برکناری توکلی شد و دیگری در جلسه‌ای بود که به دلیل مشغله کاری با هماهنگی حاضر نشدم. در آخرین جلسه هم حضور داشتم و مشکلی از بابت حضور در شورا ندارم.

عطار اشرفی خاطر نشان کرد: امیدوارم مرادی، رئیس فدراسیون با عنایت به اینکه نظر اعضای شورا می‌تواند برای کمک به وزنه‌برداری راهگشا باشد نسبت به ترمیم نفرات حاضر در شورا اقدام کند تا با بازدهی و خروجی بیشتری تصمیمات گرفته شود. نفراتی باید عضو شورا باشند که مانند شورای کشتی یا والیبال کارنامه‌شان مشخص باشد تا در تصمیم‌گیری با تجربه عمل کنند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری