اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۴۱۹
بیشتر گمانه‌زنی‌های غیررسمی كه در مورد لیست خرید برانكو برای نیم‌فصل انجام شده، در یك نقطه مشترك هستند؛ اینكه سرمربی پرسپولیس مدافع چپ سپیدرود رشت یعنی شایان مصلح را خواسته و قرار است در صورت رضایت مسئولان باشگاه صدرنشین لیگ دسته اول، این بازیكن نیم‌فصل دوم را بین سرخپوشان تهرانی توپ بزند...
۰۴:۰۷ - ۱۰ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| بیشتر گمانه‌زنی‌های غیررسمی كه در مورد لیست خرید برانكو برای نیم‌فصل انجام شده، در یك نقطه مشترك هستند؛ اینكه سرمربی پرسپولیس مدافع چپ سپیدرود رشت یعنی شایان مصلح را خواسته و قرار است در صورت رضایت مسئولان باشگاه صدرنشین لیگ دسته اول، این بازیكن نیم‌فصل دوم را بین سرخپوشان تهرانی توپ بزند. اینكه آیا سپیدرودی‌ها در كورس حضور در لیگ برتر حاضر می‌شوند یكی از بازیكنان اصلی‌شان را از دست بدهند یا نه، خودش بحث مفصل جداگانه‌ای است. با این وجود اگر فرض كنیم شایان مصلح به پرسپولیس بیاید، حضور این بازیكن در جمع سرخ‌ها می‌تواند معادلات خط دفاعی پرسپولیس را دستخوش تغییر كند. گفته می‌شود مصلح كه دوست صمیمی محمد انصاری هم هست، كیفیت بالایی دارد و می‌تواند جناح چپ این تیم را از آن خودش كند. در این صورت علاوه بر اینكه دوران ربیع‌خواه در پرسپولیس به طور رسمی به پایان می‌رسد، موقعیت رامین رضاییان هم بار دیگر به خطر می‌افتد.
رامین تازه چند هفته است كه در پرسپولیس فیكس شده و در مسابقه آخر با سیاه‌جامگان هم توانست در پست تخصصی خودش یعنی دفاع راست به میدان برود. به خصوص با توجه به انتقال ماهینی به دفاع چپ در نیمه دوم این مسابقه، شاید این انتظار وجود داشت كه از آغاز مسابقات دور برگشت برانكو همین آرایش را تكرار كند و رضاییان و ماهینی را در دو سمت راست و چپ خط دفاعی مورد استفاده قرار بدهد. حالا اما با افزوده شدن احتمالی یك دفاع چپ به جمع قرمزها، ممكن است ماهینی دوباره به سمت راست خط دفاعی برگردد و رامین را سرگردان كند. به این ترتیب هیچ بعید نیست در نیم‌فصل دوم هم رضاییان یا نیمكت‌نشین باشد یا ناچار شود در پست غیرتخصصی برای تیمش توپ بزند. او در دور رفت چند بازی را در پست هافبك راست به میدان رفت و یكی، دو بار هم تعویض شد كه اصلا به مذاقش خوش نیامد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری