اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۴۱۱
سروش رفیعی قطعا بمب نقل و انتقالات نیم فصل است و به غیر از سرخابی‌های تهران تیم‌های دیگر هم خواهان به خدمت گرفتن این بازیكن هستند...
۲۱:۲۳ - ۰۹ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| سروش رفیعی قطعا بمب نقل و انتقالات نیم فصل است و به غیر از سرخابی‌های تهران تیم‌های دیگر هم خواهان به خدمت گرفتن این بازیكن هستند. سروش از همان ابتدا هم گفت هدفش حضور در اروپاست و اگر پیشنهاد جدی داشته باشد از ایران می‌رود اما او در نهایت به پیشنهاد یونانی‌اش جواب رد داد. پیشنهاد آ.اک آتن جدی‌تر از بقیه پیشنهادها بود. گفته می‌شود آ.اک آتن برای جذب رفیعی مبلغ 200هزار یورو کنار گذاشته بود مبلغی در حدود 900میلیون که می‌توانست برای فصل نخست حضور در اروپا مناسب باشد.

رفیعی به لیگ قطر نمی‌رود
رفیعی نمی‌خواهد فعلا به لیگ قطر هم برود. او اگر در اروپا بازی نکند، تیم بعدی خود را از لیگ ایران انتخاب خواهد کرد. در این بین مذاكرات سروش و پرسپولیس جدی‌تر از تیم‌های دیگر پیش رفته است. برانکو از مدیران پرسپولیس خواسته تا هر طور شده سروش رفیعی را جذب کنند. از نظر برانکو حضور سروش در پرسپولیس مساوی است با قهرمانی این تیم در لیگ شانزدهم. برای همین سرمربی پرسپولیس با اصرار مدیر برنامه‌های سروش كه دنبال قرارداد تا پایان فصل بوده موافقت كرده است. این درحالی است كه فصل قبل بیرانوند با همین شرایط نتوانست نظر باشگاه و برانكو را برای قراردادی به‌مدت نیم‌فصل جلب كند.

جواب رد به پیشنهاد 2 میلیاردی؟
سروش رفیعی که در دو فصل حضور در تراکتورسازی پولی را دریافت نکرده و فقط خدمت سربازی‌اش را گذرانده، دنبال راهی است تا با بهترین مبلغ پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. به همین دلیل هم هست که روی پیشنهاد پرسپولیس حساسیت به خرج داده و فعلا آن را نپذیرفته. آخرین پیشنهاد پرسپولیس به رفیعی، 2میلیارد برای یک فصل و نیم بوده اما مدیر برنامه‌های این بازیكن 500میلیون بیشتر برای همین مدت درخواست كرده است. با این‌حال، گویا سروش 800میلیون برای نیم‌فصل طلب كرده است كه این مبلغ با موافقت باشگاه روبه‌رو شده و مبلغ آن هم از طریق هدایتی تامین خواهد شد. برانكو گفته بود اگر این بازیكن اصرار به لژیونر شدن دارد به او قول بدهند كه در فصل آینده در صورت داشتن پیشنهاد اروپایی بتواند رضایتنامه‌اش را بگیرد و پرسپولیس را ترك كند.

تراكتور 2میلیارد می‌داد؟
اما از سوی دیگر،خبرهای رسیده از تبریز حاکی از آن است که رفیعی با مدیران باشگاه تراکتورسازی برای عقد قرارداد تا پایان لیگ شانزدهم به توافق رسیده است. شانس زیاد تراکتورسازی برای قهرمانی از یک سو و همچنین شرایط خوبی که این بازیکن در این تیم دارد رفیعی را برای ماندن در تبریز وسوسه کرده بود. البته باشگاه تراكتور هم كه بازیكن به این ارزشمندی را رایگان در اختیار داشت، حالا باید دو میلیارد و نیم برای او بپردازد و تا پایان فصل آینده بازیكنش را نگه‌دارد.

فولاد پیگیر شكایت
باشگاه فولاد خوزستان مدعی است رفیعی باید به اهواز برگردد اما به نظر می‌رسد این بازیکن حداقل تا پایان فصل در تبریز خواهد ماند. اما هنوز كمیته انضباطی تكلیف قرارداد سروش و ادعای فولادی‌ها را تایید نكرده است.

آخرین خبر؛ توافق
دیروز ظهر بین تركاشوند و مدیر برنامه‌های سروش رفیعی جلسه‌ای در هتل اوین برگزار شد و دو طرف تقریبا بر سر همه چیز با هم به توافق رسیدند و سروش هم قول ضمنی داده بعد از بازی تراكتورسازی در جام حذفی با پرسپولیس قرارداد ببندد. به نظر می‌رسد این بازیكن را باید از همین حالا پرسپولیسی دانست.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری