اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۳۸۴
با اینکه چند روز پیش گفته می‌شد لیست درخواستی و اولیه برانکو از باشگاه شش نفره است.
۱۷:۱۴ - ۰۹ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| با اینکه چند روز پیش گفته می‌شد لیست درخواستی و اولیه برانکو از باشگاه شش نفره است و حتی نام بازیکنان مد نظر او هم به غیر از یکی مشخص شده بوده حالا باشگاه پرسپولیس از لیست چهار نفره و رسمی خود برای نقل و انتقالات زمستانی رونمایی می‌کند. پندار خمارلو مدیر روابط عمومی این باشگاه می‌گوید:«در لیست برانکو که به باشگاه پرسپولیس ارائه شده ایگور پراهیچ، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح و سروش رفیعی قرار دارند. البته در بین آنها فقط رفیعی بازیکن آزاد است و سایر نفرات تحت قرارداد باشگاه‌های خود هستند، به همین دلیل باید با باشگاه‌های بازیکنان تحت قرارداد صحبت شود. در صورتی که نتوانیم نفرات موردنظر را جذب کنیم سراغ گزینه‌های جانشین می‌رویم.»
در این لیست نام دو مدافع میانی، یک مدافع چپ و یک هافبک تهاجمی قرار گرفته اما سوال بزرگ اینجاست که تکلیف هافبک دفاعی و مهاجم چه می‌شود؟ در حالی که نوراللهی به عنوان تنها رقیب کامیابی نیا در این پست از پرسپولیس رفته و خطر مصدومیت و محرومیت کمال را تهدید می‌کند هیچ نامی از گزینه برانکو برای این پست شنیده نمی‌شود هر چند طی روزهای گذشته شایعاتی در خصوص علاقه پرسپولیس به مذاکره با بازیکنانی مثل کاخبر کاکاشویلی، مهرداد کفشگری و عزت ا... پورقاز هم شنیده شد.
در این فهرست رسمی خبری از مهاجم هم نیست تا شایعه اعتقاد برانکو به مهاجم خارجی جدی‌تر شود. گفته می‌شود سرمربی پرسپولیس قصد دارد مهاجمی کروات به خدمت بگیرد و برخی دیگر معتقدند برانکو بر جذب گادوین منشا، مهاجم پیکان تأکید دارد. به هر حال با توجه به چهار اسمی که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده هنوز اقدام خاصی در جهت جذب آنها انجام نشده است. مدیران باشگاه نفت می‌گویند هنوز هیچ درخواستی برای ایگور پراهیچ نیامده است. تلاش‌های اولیه برای جذب خلیل‌زاده هم به بن بست خورده و سپاهانی‌ها نمی‌خواهند این مدافع را از دست بدهند. در مورد سروش رفیعی همه چیز در ابهام قرار دارد و گفته می‌شود رقم پیشنهادی باشگاه‌های رقیب و تفاوت این ارقام با آنچه پرسپولیس پیشنهاد داده تکلیف این بازیکن را روشن می‌کند. در بین این گزینه‌ها ظاهرا جذب شایان مصلح مدافع چپ لیگ یکی راحت‌تر است. سپیدرودی‌ها هم برای مذاکره و صدور رضایتنامه چراغ سبز نشان داده‌اند اما پرسپولیس هنوز درخواست رسمی برای این بازیکن نداده است.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری