اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۰۷۰
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: نوراللهی و عالیشاه بی تعصب نیستند اما ناعادلانه است که به تراکتور بروند.
۲۱:۴۵ - ۰۷ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| مجتبی محرمی درباره قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل لیگ برتر اظهار داشت: بابت قهرمانی نیم فصل تبریک می گویم اما قهرماین نیم فصل فایده ای ندارد. از قدیم گفته اند که به قهرمان نیم فصل جام نمی دهند و در پایان فصل است که به تیم اول، جام می دهند.

وی درباره عملکرد پرسپولیس در نیم فصل نخست خاطرنشان کرد: خدا را شکر تیم خوب و شناور بازی می کند. بازیکنان به بلوغ تاکتیکی رسیده اند و دستورات برانکو را در زمین اجرا می کنند. امیدوارم این روند در نیم فصل دوم هم ادامه دار باشد و شاهد قهرمانی پرسپولیس باشیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که کدام تیم ها را مدعی قهرمانی می داند گفت: به غیر از پرسپولیس، تراکتور هم بسیار خوب کار کرده و تیم قدرتمندی هستند. ذوب آهن و نفت تهران هم عملکرد خوبی داشته اند و می توانند مدعی باشند. سپاهان هم نشان داده که حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی درباره افت استقلال نسبت به گذشته و اینکه شانسی برای این تیم قائل است، خاطرنشان کرد: پرسپولیس فصل قبل، اوضاعش از این استقلال بدتر بود اما به کورس قهرمانی برگشت و در هفته پایانی قهرمانی را از دست داد. استقلال هم اگر حاشیه هایش کمتر شود می تواند مدعی شود.

محرمی درباره ادامه همکاری با منصوریان بیان داشت: دوست ندارم راجع به شخص خاصی حرف بزنم اما من برای آقای منصوریان احترام زیادی قائل هستم و امیدوارم که در کارش موفق باشد. فکر می کنم اگر به اواعتماد شود می تواند موفق باشد.

وی درباره احتمال آمدن سروش رفیعی به پرسپولیس عنوان کرد: این بازیکن صد در صد می تواند کمک کند. ضریب هوشی بالایی دارد و بدون شک در مسیر قهرمانی پرسپولیس می تواند کمک حال باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره جدایی نوراللهی و عالیشاه وبی تعصب خواندن آنها از سوی برخی ها اذعان داشت: چرا می گویند بی تعصب؟ باید بروند سربازی و حالا هم رفته اند. چه گناهی دارند؟ آنها برای تیم زحمت کشیده اند. اما سوال من این است که چرا تراکتور؟ چرا این تیم باید بازیکن سرباز بگیرد؟ آنها که برای هر بازیکن 2 تا سه میلیارد هزینه می کنند. این تیم با پرسپولیس در کورس است و این انتقالات، رقابت قهرمانی را ناعادلانه می کند.

وی در ادامه افزود: تیمهای ملوان بندرانزلی، فجرسپاسی و نیروی زمینی نظامی هستند و باید بازیکنان سرباز به این تیمهای بروند اما تراکتور که نظامی نیست.

محرمی درباره اینکه طارمی ماشینی که قول داده بود را به نامش سند زد یا خیر تصریح کرد: بله. ماشین را به نامم سند زد و الان پیش صاحبش است!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دیر خوابیدن های فوتبالیستها و اینکه حواشی برایشان به وجود می آید بیان داشت: فوتبالیستها و جوان ها ما باید حواسشان را جمع کنند. برای پیشرفت کردن باید مراقب خواب به موقع و تغذیه خود باشند و به این مسائل توجه داشته باشند. باید الگوهای مناسب انتخاب کنند. آنها باید بدانند هر چه قدر هم که خوب باشند وقتی افت کنند از یادها خواهند رفت و کسی سراغشان را نمی گیرد. پیشکسوتان بزرگ فوتبال ما را به راحتی کنار گذاشته اند. تا وقتی مریض نشوند و یا فوت نکنند مسئولان سراغی از آنها نمی گیرند.

محرمی در پایان گفت: فقط بلد هستیم شعار بدهیم. از کشورهای صاحب سبک تقلید نمی کنیم.آنجا به قهرمانهایشان بها می دهند ولی اینجا قهرمان ها دستفروش می شوند و اسیر حاشیه می شوند. خدا را شکر حال من الان خوب است و استراحت می کنم. بقیه را دریابید.
منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری