اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۸۸۵
ثبت 5 شکست در 6 بازی پایانی نیم فصل اتفاقی است که موجب خشم هواداران آبادانی شده است.
۱۸:۲۷ - ۰۶ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| صنعت نفت آبادان در لیگ برتر شروع فوق العاده ای داشت. شاگردان دست نشان که با پیروزی غافل گیر کننده در تهران برابر استقلال روزهای خوب خود را آغاز کردند، تا پایان هفته نهم لیگ برتر وضعیت بسیار خوبی داشتند. تیم آبادانی در پایان هفته نهم لیگ بعد از کسب پیروزی پر گل برابر ماشین سازی با 13 امتیاز در رده چهارم لیگ قرار داشت و البته این رتبه، بهترین رتبه های آن ها در لیگ نبود.

 


شرایط برای شاگردان دست نشان بعد از هفته نهم اما تغییر کرد. زردهای آبادان بعد از هفته نهم لیگ در 6 دیدار تنها یک پیروزی کسب کردند تا با 5 شکست و یک برد برابر سیاه جامگان بحران زده تنها دستاورد تیم دست نشان باشد.


این نتایج باعث شد تا تیم رده چهارمی نفت آبادان با سقوط در جدول رده بندی، نیم فصل اول لیگ را در رتبه یازدهم جدول به پایان برساند. 3 شکست متوالی در خانه در کنار باخت پر گل به فولاد خوزستان که شکست در آن خشم هواداران را به دنبال داشت باعث شد تا شرایط خوب نفتی ها در ابتدای فصل حالا به شرایطی بحرانی تبدیل شود.

 


هر چند فاصله نفتی ها تا منطقه سقوط 7 امتیاز است اما روند نتیجه نگرفتن این تیم اتفاقی است که باعث شده تا هواداران به شدت نسبت به وضعیت این تیم اعتراض داشته باشند.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری