اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۸۷۵
ژوزه مورینیو پیش از رویارویی با ساندرلند در مورد مربی این تیم اظهار کرد: دیوید مویس، بلافاصله پس از فرگوسن به منچستر آمد که بدون شک تکرار آن موفقیت بسیار سخت خواهد بود.
۱۷:۵۶ - ۰۶ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| از امروز هفته هجدهم لیگ جزیره ادامه پیدا می‌کند که در مهمترین دیدار، منچستریونایتد میزبان ساندرلند قعرنشین خواهد بود. 

نکته مهم این بازی بازگشت «دیوید مویس» برای اولین بار به ورزشگاه اولدترافورد است.

این مربی اسکاتلندی پس از سرالکس فرگوسن هدایت شیاطین سرخ را بر عهده گرفت و با عملکرد بسیار ضعیف تنها 10 ماه در این تیم دوام آورد.

مورینیو در خصوص وی اظهار داشت: دیوید بلافاصله پس از فرگوسن آمد که باید اذعان کرد تکرار آن موفقیت بسیار سخت خواهد بود. من از این اتفاق به عنوان «کار غیرممکن» نام می‌برم.

وی ادامه داد: البته تیم آن زمان گیگز، چیچاریتو، ویدیچ و اورا را داشت اما باید به این نکته توجه شود. یک زمان تو ستاره‌های مثل بکام، نویل، بات و گیگز را در سن 25 تا 27 سال در اختیار داری و یک زمان آنها را در سن 33 سال،‌ نمی‌توان این 2 شرایط را با هم مقایسه کرد. الان دیگر هیچکدام از این بازیکنان نیستند و باید بدانی که لیگ جزیره تغییر کرده و به راحتی نمی‌توان در آن پیروز شد. 

مربی پرتغالی تصریح کرد: انتظارها از ما بالا رفته و نتایج، افت و خیز زیادی دارد. ما اکنون در جایگاهی نیستیم که توقعش را داشتیم. هدایت من‌یونایتد کار بسیار سختی است. البته پس از 6 ماه در منچستر، این کار دشوار برای من راحت‌تر شد و اکنون بسیار خوشحالم که در اینجا هستم. 

مورینیو که فصل گذشته به دلایل نتایج ضعیف از تیم چلسی برکنار شد گفت: مربی که خوب کار نمی‌کند باید اخراج شود. این حس باید در تمام تیم‌ها وجود داشته باشد و ما مربیان به این تلنگر نیاز داریم.  

وی ادامه داد: مویس پس از برکناری از هدایت منچستر کار خوبی انجام داد. به اسپانیا (رئال سوسیداد) رفت تا تجربه‌های گوناگون کسب کند. اکنون به جزیره بازگشته و باید راهش را ادامه دهد. 

ژوزه در خصوص موفقیت آبی‌های لندن اظهار داشت: من در مورد چلسی حرف نخواهم زد اما وقتی تیم تو تنها در یک رقابت بازی می‌کند مسلما شرایط بهتری خواهد داشت. بدیهی است بین تیمی که یک روز استراحت کرده با تیمی که چهار روز تفاوت خواهد بود. 

مربی یونایتد در آخر به حمایت خوب تماشگران اشاره کرد و گفت: چیزی که من اینجا حس کردم یک آغوش باز بود. یک حمایت گرم، صمیمانه و منطقی از طرف مردم و باشگاه که بسیار لذت بخش است. آنها هدف خود را دانسته و برای من شرایط خوبی را فراهم می‌کنند.

شیاطین سرخ پس از مدت‌ها در یک روند رو به رشدی قرار گرفته و با 30 امتیاز در رتبه ششم قرار دارد. 

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری