اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۳۰۸
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: ما پیشکسوتان در پرسپولیس صاحبخانه هستیم اما برخی مدیران صنعتی با لابی و رفاقت به باشگاه آمدند که جایگاهشان اینجا نیست.
۱۵:۱۰ - ۰۳ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| ضیا عربشاهی در گفت‌وگویی، در خصوص دیدار تعدادی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان گفت: ما این افتخار را داشتیم تا به دیدار وزیر ورزش برویم چراکه به عنوان افرادی که سال‌ها برای تیم ملی و پرسپولیس بازی کرده بودیم دوست داشتیم نفر اول ورزش کشور را ببینیم و دغدغه‌هایمان را به او بگوییم. آقای سلطانی‌فر هم به گونه‌ای از ما استقبال کرد که واقعا شگفت‌زده شدیم چون به هر حال احترام به پیشکسوت مهم است. در این جلسه افرادی مثل امیر عابدینی، حمید درخشان، فریدون معینی، بهروز سلطانی، محمدحسن انصاری‌فرد و ... حرف‌هایی برای وزیر زدند اما هیچ کدام از ما در صحبت‌های مان از کسی انتقاد نکردیم. فقط از وزیر خواستیم که شرایط به گونه‌ای نباشد که فقط قهرمان زنده را عشق باشد و پیشکسوتان هم دیده شوند. 

وی در مورد اینکه برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس از دیدار پیشکسوتان با وزیر ورزش ناراحت شده‌اند، تصریح کرد: ما به وزیر ورزش هم گفتیم که صاحبان واقعی پرسپولیس پیشکسوتان و هواداران هستند که تا آخر عمر با این تیم خواهند بود اما مدیرانی که به این تیم می‌آیند مستاجر هستند و صاحب‌خانه ما هستیم. متاسفانه یکسری مدیر صنعتی که جایگاه‌شان در باشگاه پرسپولیس نیست با لابی و رفاقت به این باشگاه آمدند. درست است که منِ ضیا عربشاهی جبهه نرفتم اما مثل یک سرباز برای تیم ملی ایران جنگیدم تا پرچم کشورم بالا باشد اما برخی آقایان فقط فکر می‌کند فقط خودشان سالم هستند. اگر این مدیران دوست ندارند ما را ببینند این پنبه را از گوش خود بیرون کنند چون ما افراد نان به نرخ روزخور نیستیم چرا باید پول بیت‌المال باشگاه پرسپولیس به جیب زن و بچه مدیری برود که در دبی ساکن هستند؟ این پول بیت‌المال است و نباید از کشور خارج شود. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص برخی مطالب که در فضای مجازی از سوی برخی از مشوقین باشگاه پرسپولیس منتشر می‌شود مبنی براینکه افرادی که پیش وزیر ورزش رفتند پیشکسوت نیستند و پیشکسوت از نظر آنها کسانی هستند که از مدریت باشگاه انتقاد نمی‌کنند، تصریح کرد: یعنی من، درخشان، انصاری‌فرد، معینی، سلطانی و ... پیشکسوت پرسپولیس نیستیم؟ من بیش از 13 سال در پرسپولیس بازی کردم. انصاری‌فرد بازیکن و مدیر این باشگاه بوده و درخشان هم بیش از 10 سال در پرسپولیس بازی کرد. حالا ما پرسپولیس را دوست نداریم و آقایی که 35 ساله است و حتی بازی‌های ما را هم ندیده او پرسپولیسی است؟ سال 64 باشگاه دورتمند آلمان دو میلیون دلار به من می‌داد اما من به عشق هواداران از پرسپولیس نرفتم. ما که می‌دانیم این حرف‌ها از کجا بیرون می‌آید. زمانی که ما بازی می‌کردیم در یک ورزشگاه 10 هزار نفری 30 هزار تماشاگر به استادیوم می‌آمد. 

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از مسئولان باشگاه همیشه از پیشکسوتان ناراحت هستند. آنها باید بدانند که ما صاحب خانه‌ایم و آنها مستاجرانی هستند که شاید فردا در پرسپولیس نباشند. علی پروین بزرگ همه ما و فردی است که امثال محمدخانی، درخشان، محرمی، عابدزاده، پیوس، من، انصاری‌فرد و خیلی‌های دیگر عاشق او هستیم و هیچ گاه پشتش را خالی نمی‌کنیم. ما عاشق پرسپولیس هستیم نه افرادی که بازیکنان اوکراینی آوردند تا 50 درصد قراردادش را به جیب بزنند. خیلی حرف‌ها است که الان آنها را بازگو نمی‌کنیم اما متاسفانه می‌بینیم که مدیران صنعتی به باشگاه پرسپولیس می‌آ‌یند و خیلی راحت به ما اتهام می‌زنند و ما را پیشکسوت نمی‌دانند حتی ما برای اینکه حسن نیت‌مان را نشان دهیم در مراسمی که برگزار کردیم بارها از آنها دعوت به عمل آوردیم اما آنها خودشان نیامدند و به نظر من هدف آنها فقط تفرقه‌انگیزی است.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین