اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۱۴۹
حرف‌های اخیر برانکو ایوانکوویچ در یک محفل خصوصی که اتفاقا رسانه‌ای شد ارتباط سرمربی و مدیریت باشگاه پرسپولیس را وارد فاز تازه‌ای کرده است.
۰۳:۴۴ - ۰۲ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| حرف‌های اخیر برانکو ایوانکوویچ در یک محفل خصوصی که اتفاقا رسانه‌ای شد ارتباط سرمربی و مدیریت باشگاه پرسپولیس را وارد فاز تازه‌ای کرده است. بهتر است بگوییم با عیان شدن ماجراها و کشیدن مباحث مورد اختلاف به صفحات روزنامه‌ها حالا دیگر سخت بتوان روی مسائل مبهم برای هواداران و رسانه‌ها سرپوش گذاشت و همین می‌تواند پرسپولیس را وارد چالشی تازه کند.هر چند بعید نیست همین امروز و در نشست مطبوعاتی، برانکو حرف‌هایی که از او در یک محفل خصوصی نقل قول شده را تکذیب کند اما بی خبری برانکو از رفتن عالیشاه که خود در مصاحبه‌اش علنی کرده بود نشان می‌دهد بقیه مباحث نیز به احتمال فراوان صحت دارد و بین مدیریت باشگاه و سرمربی پرسپولیس شکاف عمیقی وجود دارد که در نیم فصل می‌تواند خطرناک شود.

جدا از بحث بی اطلاعی برانکو از رفتن ساسان انصاری، تعویق زمان بازی با پدیده و البته موضوع سرباز شدن عالیشاه – که البته باشگاه مدعی است خودش هم از این آخری بی خبر بوده – داستان پر سر و صدای بازیکنان اوکراینی یکی از موضوعات مورد مناقشه بین او و باشگاه است که وارد فاز تازه‌ای شده است.
برانکو در همان محفل دوستانه ظاهرا گفته بود باشگاه در ابتدای فصل به او گفته نمی‌تواند بازیکن جذب کند و اگر همین اوکراینی‌ها را هم نگیرند به مشکل بر می‌خورند. با این حال مدیر روابط عمومی باشگاه بعد از توضیحات اخیر ترکاشوند می‌گوید: «آقای برانکو در اوکراین خودش این بازیکنان را خواست و حتی فیلم آنها را دید. شاهد این قضیه آقای نیک سیرت و آقای خوردبین است.حتی آقای برانکو به ما گفت که از یک هموطنش استعلام گرفته و آنها گفته‌اند این دو بازیکن می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. همین چند روز پیش هم که آقای برانکو درباره ماریچ صحبت کرده بود به این موضوع اشاره داشت. حالا ممکن است اتفاق افتاده باشد که باشگاه مشورتی بدهد یا برانکو بازیکنی را خواسته باشد که تحت قرارداد باشگاه دیگری بوده و امکان جذبش مهیا نشده است اما روی هم رفته تمام نظرات نهایی فنی را سرمربی تیم داده است.»
دوشنبه شب و در برنامه نود آیتمی درباره بازیکنان بی کیفیت اوکراینی و ارتباط آنها با مسوول نقل و انتقالات باشگاه پخش شد که البته واکنش ترکاشوند را در پی داشت اما درست از فردای پخش این آیتم پلی یانسکی و پریموف در تمرین پرسپولیس شرکت نکردند.از آنجایی که تمرین پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار می‌شود همه به گزارش تمرینی که در سایت رسمی باشگاه منتشر می‌شود استناد می‌کنند.در گزارش مربوط به تمرین روز سه شنبه آمده بود پریموف و پلی یانسکی به همراه طارمی به خاطر سرماخوردگی تمرین نکرده‌اند. البته اعلام شده بود این بازیکنان در محل تمرین حاضر شده‌اند اما به خاطر بیماری در رختکن مانده‌اند. سرماخوردگی همزمان این دو اوکراینی و تمرین نکردنشان به اندازه کافی عجیب بود اما ماجرا وقتی جالب‌تر شد که روز گذشته هم این دو بازیکن تمرین نکردند و اصلا به ورزشگاه شهید کاظمی نرفتند.عجیب‌تر اینکه ساعتی بعد از تمرین نام هر دو بازیکن اوکراینی در لیست 19 نفره بازی با سیاه جامگان قرار گفت تا این پرسش به وجود بیاید که چطور دو بازیکن بدون حضور در دو جلسه اصلی تمرین تیم شان به لیست نهایی راه یافته‌اند و بازیکنان جوانی مثل محمد رحمتی و علوان زاده که حضوری فعال در تمرینات دارند از لیست خط خورده اند؟
بعد از حضور عجیب و غریب این دو اوکراینی در لیست بازی فردا حتی این ذهنیت به وجود آمد که شاید در قرارداد آنها آمده باید تحت هرشرایطی در لیست بازی تیم شان قرار بگیرند و برانکو هم معذور است که در بدترین شرایط بدنی و فنی نام آنها را در فهرست نفرات منتخبش بگنجاند.چه اینکه همان هفته‌های ابتدایی پلی یانسکی با وجود اضافه وزن مشهود و اعتراف خودش به ناآمادگی جسمانی هر هفته در لیست قرار می‌گرفت و فقط یکی دو بار وقتی مصدوم شد راهی به لیست پیدا نکرد.
جدا از این مساله موضوع غیبت این دو بازیکن در محل تمرین شائبه‌های جدیدی در خصوص آنها به وجود آورده است.مثلا اینکه برانکو که کلا با این دونفر مشکل دارد عذر آنها را خواسته و احتمالا بدین طریق می‌خواهد جلوی باشگاه بایستد.یا می‌توان این شائبه را هم مطرح کرد که باشگاه پرسپولیس قید آنها را زده و می‌خواهد در نیم فصل کنارشان بگذارد.شاید هم واقعا پریموف و پلی یانسکی دو نفری با هم سرماخورده باشند و برانکو آنقدر به آنها باور دارد که بدون دو روز تمرین نام شان را در لیست بازی قرار داده است!
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری