اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۰۳۴
مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی با بیان اینکه جایگاه این تیم در جدول رده بندی لیگ دسته اول پرخطر است، گفت: ما به جذب احمد نوراللهی و امید عالیشاه به عنوان سرباز فکر نکرده ایم.
۱۵:۰۶ - ۰۱ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| مسعود رضائیان درباره ارزیابی اش از عملکرد تیم ملوان در نیم فصل نخست مسابقات لیگ دسته اول، گفت: نیم فصل پرچالش و البته قابل انتظاری داشتیم. خیلی ها تصور نمی کردند جایگاه ملوان در جدول اینقدر خوب باشد ولی ما این انتظار را از خودمان داشتیم. البته این روند برای تیم ملوان نمی تواند پایدار باشد چون در نیم فصل دوم مسابقات بسیار سخت می شود و شاید تیم ها بتوانند ۷۰ درصد موفقیت خود را تکرار کنند.

وی با بیان اینکه محمد مایلی کهن هنوز لیستی را برای تقویت تیم ملوان ارائه نکرده است، ادامه داد: برای برپایی اردو در هر جایی که سرمربی تیم بخواهد، آمادگی داریم. در نیم فصل اول نتوانستیم اردوی آماده سازی برگزار کنیم و برای همین الان برپایی اردو برای تیم ما ضروری است.

مدیرعامل باشگاه ملوان در خصوص نتایج این تیم در لیگ دسته اول و اینکه آیا از نتایج راضی بوده است؟ خاطرنشان کرد: از نتایج راضی بودیم ولی یک جاهایی می شد بهتر نتیجه بگیریم. احساسم این است که جای بهتر شدن داریم و نباید به این جایگاه راضی باشیم چون جای ما در جدول پرخطر است و فاصله معناداری با تیم های دیگر نداریم.

رضائیان درباره خداحافظی شهاب کرمی از تیم ملوان و اتمام خدمت سربازی این بازیکن، تصریح کرد: آمدن و رفتن بازیکنان سرباز فرایند خاص خودش را دارد. هنوز نامه رسمی به دست ما نرسیده ولی اگر استعلام گرفته شده باشد، کرمی می تواند از تیم برود. این بازیکن مهره موثری برای ملوان بود و برایش در ادامه راه آرزوی موفقیت می کنم.

جدایی احمد نوراللهی و امید عالیشاه از پرسپولیس برای گذراندن خدمت سربازی و احتمال حضور آنها در تیم تراکتورسازی در دو روز گذشته حسابی خبرساز شده است. مدیرعامل باشگاه ملوان در پاسخ به این سوال که آیا ملوان برنامه ای برای جذب این بازیکنان دارد یا خیر؟ گفت: ما دنبال اسم بازیکن نیستیم. دنبال نفری هستیم که سرمربی بخواهد. تا جایی که می دانم تیم ملوان به یک بازیکن شماره 9 یعنی مهاجم تمام کننده نیاز دارد نه اینکه دنبال این باشد که چه کسی سرباز است و آنرا بگیرد.

رضائیان افزود: هر روز شش، هفت بازیکن از سراسر کشور و از لیگ های مختلف برای حضور در ملوان و گذراندن خدمت سربازی به باشگاه ما نامه می زنند ولی ما دنبال این نیستیم که ببینیم چه کسی سرباز است و آنرا جذب کنیم. ما حتی به جذب نوراللهی و عالیشاه فکر هم نکرده بودیم. ضمن اینکه نباید یادمان برود که می  توانیم یک بازیکن را مجبور به انتخاب یک تیم خاص کنیم و می توانیم او را به اجبار به زمین بفرستیم ولی نمی توانیم مجبور کنیم خوب بازی کند.
منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین