اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۴۹۴۴
دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه با انجام سه دیدار آغاز می‌شود.
۰۲:۵۰ - ۰۱ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| سه دیدار از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه آغاز می شود. در این روز شاید پرسپولیس عنوان تشریفاتی قهرمانی نیم فصل لیگ برتر را به دست بیاورد. نگاهی به این سه بازی می اندازیم:

پرسپولیس- سیاه جامگان؛ نبرد غزال تیزپا با پرفسور

سرخپوشان برای رسیدن به قهرمانی نیم فصل اول باید در ورزشگاه آزادی سیاه جامگان را شکست بدهند البته شاید با یک مساوی هم بتوانند قهرمان شوند اما این قهرمانی قاطع نخواهد بود. بنابراین شاگردان برانکو مقابل هواداران متعصب خود می خواهند با یک برد و قهرمانی به تعطیلات زمستانی بروند.

این آخرین بازی سرخپوشان در نیم فصل اول خواهد بود. سیاه جامگان در رده سیزدهم جدول است و برای بقا در لیگ تلاش می کند. تقابل خداداد عزیزی و برانکو هم در این بازی دیدنی خواهد بود. عزیزی همواره در مصاحبه هایش مربیان کروات را مورد نقد قرار داده و گاهی اوقات آنها را به سیاهکاری هم متهم کرده است! باید دید نبرد غزال تیزپای فوتبال ایران با پرفسور کروات را کدام مربی به سود خود تمام می کند؟ روی کاغذ پرسپولیس شانس بردش زیاد است اما تیم حماسه ساز ملبورن را نمی توان دستکم گرفت. در صورتیکه پرسپولیس امتیاز از دست بدهد شرایط را برای قهرمانی نیم فصل تراکتورسازی فراهم می کند.

پیکان- فولاد؛ تقابل گلزنان لیگ

نبرد تیم های ششم و هفتم جدول دیدنی خواهد بود. بخصوص اینکه هر دو تیم 22 امتیازی هستند ولی فولاد به لطف تفاضل گل بیشتر یک پله بالاتر از پیکان قرار گرفته است. در این بازی دو گلزن تمام عیار لیگ حضور دارند. ساسان انصاری که با 12 گل در صدر گلزنان لیگ برتر است و گادوین منشا بازیکن خارجی تیم پیکان که بسیار سرعتی است. اگر ساسان در این بازی هم در اوج باشد و گلزنی کند شانس فولاد برای پیروزی بیشتر خواهد بود. منشا فقط 6 گل زده اما یک مهاجم سرعتی است که می تواند از یک فرصت کوچک هم دروازه حریف را بازکند.

استقلال خوزستان- صبای قم؛ برد آخر آبی‌های جنوب؟

صبای قم با یک برد و هفت باخت در رده پانزدهم جدول است و به نظر می رسد این تیم یکی از نامزدهای سقوط به لیگ دسته اول خواهد بود. شاگردان مرفاوی از نظر مالی هم شرایط مناسبی ندارند تیم استقلال خوزستان هم البته شرایطش مثل فصل قبل مناسب نیست و دیگر نشانی از قهرمان فصل قبل در این تیم نمی بینید بخصوص اینکه سایر تیم ها برای جذب بازیکنانش دندان تیزکرده اند! با این حال به نظر می رسد شاگردان پورموسوی با یک برد خانگی به تعطیلات نیم فصل بروند.

جمعه 3 دی ماه 95
پرسپولیس تهران – سیاه‌جامگان مشهد – ورزشگاه آزادی تهران ساعت 15:15
استقلال خوزستان – صبای قم – ورزشگاه غدیر اهواز ساعت 15:15
پیکان تهران – فولاد خوزستان – ورزشگاه شهدای شهر قدس ساعت 15:00

یکشنبه 5 دی ماه 95
- ماشین‌سازی تبریز – سایپا تهران – ورزشگاه یادگارامام تبریز ساعت 14:15
- - فولاد مبارکه سپاهان – استقلال تهران – ورزشگاه فولادشهر اصفهان ساعت 14:30
- نفت تهران – تراکتورسازی تبریز – ورزشگاه تختی تهران ساعت 15:00

دوشنبه 6 دی95
- پدیده خراسان – ذوب آهن اصفهان – ورزشگاه ثامن مشهد ساعت 14:30
- صنعت نفت آبادان – گسترش فولاد تبریز – ورزشگاه تختی آبادان ساعت 15:30

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری