اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۴۵۰۸
میثم حسینی معتقد است که در صورت حمایت از بازیکنان، تیم سیاه جامگان در نیم فصل دوم به مراتب بهتر از نیم فصل اول نتیجه خواهد گرفت.
۱۶:۴۹ - ۲۸ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| میثم حسینی بازیکن سیاه جامگان در گفتگویی در مورد پیروزی برابر تیم ماشین سازی که 3 امتیاز ارزشمند برای این تیم به حساب می آمد، گفت: ما در دو بازی گذشته مقابل نفت آبادان و پیکان هم خیلی خوب بازی کرده بودیم و مستحق باخت نبودیم. در دیدار مقابل پیکان دقیقه 96 گل خوردیم. در بازی مقابل ماشین سازی دنبال این بودیم که با کسب 3 امتیاز از بحران خارج شویم و از این بدشانسی خارج شویم. حتی در دقایق آخر نیمه اول می توانستیم به گل دوم برسیم که در نهایت با همان یک گل به برتری رسیدیم.


وی ادامه داد: این بازی برای ما 6 امتیازی بود، چون سایپا باخته بود و با توجه به اینکه با ماشین سازی بازی داشتیم امتیاز این دیدار 6 امتیازی بود و واقعا به پیروزی در این دیدار نیاز داشتیم.


مدافع سیاه جامگان در مورد وضعیت پرداختی به بازیکنان افزود: زمانی که خداداد به تیم وارد شد مقداری از قرارداد بازیکنان پرداخت شد؛ آقای عزیزی هم تمام تلاش خود را برای از بین بردن مشکلات به کار بسته و باشگاه هم تلاش خود را انجام می دهد. البته آقای عباسی هم دست تنها است و استانداری و مسئولان مربوطه در استان قول هایی که برای حمایت از تیم داده اند را عملی نکرده اند. هم تیم ما و هم پدیده مشکل مالی دارند. پس از قول هایی که داده شده بود 20 درصد از قراردادها پرداخت شد و در مجموع پس از پیروزی که کسب کردیم شرایط خوبی داریم.


بازیکن سابق پرسپولیس تهران در مورد دیدار این هفته در آزادی برابر این تیم عنوان کرد: پرسپولیس و هواداران این تیم همیشه به من لطف داشته اند و مدیون آن‌ها هستم. تیم بسیار خوبی دارند که تا آخرین لحظات برای پیروزی می جنگد. البته تیم ما هم نفراتی مثل علی عسگر، سیف اللهی ، بادامکی را دارد که در سال قبل و چند سال گذشته برای پرسپولیس بازی و انگیزه زیادی برای این دیدار دارند. تیم ما مانند باز ی های قبلی در این بازی هم به دنبال ضد فوتبال نیست و مطمئن باشید که بازی خوبی می بینیم و روی تیم پرسپولیس فشار می آوریم و دست و پا بسته نخواهیم بود.


حسینی در مورد اینکه اگر مشکلات باشگاه ادامه داشته باشد تصمیم به ترک این باشگاه در نیم فصل می گیرد یا خیر بیان داشت: به نظرم باشگاه باید تمام تلاش خود را برای حفظ بازیکنان تیم انجام دهد. جایگزین کردن این بازیکنان خیلی سخت است، چون تیم خوبی داریم و بعد از 14 بازی به شناخت خوبی از هم رسیدیم و تیم یکدستی داریم. فکر می کنم اگر حمایت خوبی از تیم صورت بگیرد شرایط تیم به مراتب بهتر از چیزی که الان هست، خواهد شد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین