اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۴۴۸۸
در حالی که استقلال بعد از اتفاق های بازی با صبا نمی تواند از مربی خود روی نیمکت استفاده کند، همچنان حکم قطعی برای او صادر نشده است.
۱۶:۰۳ - ۲۸ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| اسامی محرومان استقلال در جام حذفی امروز اعلام شد و در آن محمد خرمگاه به دلیل اتفاق های بازی با صبا همچنان نمی تواند در بازی با نفت تهران در مرحله یک چهارم نهایی روی نیمکت استقلال بنشیند. این اتفاق در حالی افتاده است که با وجود گذشت 3 جلسه از محرومیت محمد خرمگاه هنوز کمیته انضباطی حکم قطعی محرومیت این مربی را صادر نکرده است و او فقط با حکم اولیه که در آن آمده بود تا اطلاع ثانوی نمی تواند روی نیمکت استقلال بنشیند، از حضور در بازی با تراکتورسازی، پدیده و نفت تهران محروم شده است.


این که با گذشت 2 هفته از محرومیت محمد خرمگاه هنوز کمیته انضباطی حکم قطعی او را صادر نکرده است اتفاق عجیبی است که می تواند با اعتراض مسوولان باشگاه استقلال روبرو شود.


البته هوشنگ نصیرزاده، کارشناس حقوقی فوتبال در گفتگویی ادعا می کند که بعد از بازی با نفت تهران حکم قطعی محرومیت خرمگاه اعلام خواهد شد: این امکان وجود دارد که وقتی درگیری شدید است و تبعات منفی را به جای گذاشته است، فرد را تا اطلاع ثانوی محروم کنند و بعد از تحقیقات بیشتر حکم قطعی او را صادر کنند. البته محرومیت تا اطلاع ثانوی نمی تواند بیشتر از 3 جلسه باشد و باید بعد از این بازی حکم نهایی صادر شود.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری