اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۴۳۱۳
مربی تیم فوتبال ملوان انزلی، گفت: آقای تاج رئیس محترم فدراسیون مگر اعلام نکردید که باشگاه‌های بدهکار حق شرکت در لیگ برتر را ندارند پس چرا این اتفاق نیفتاد.
۱۶:۲۳ - ۲۷ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| نادر فریاد شیران در گفت‌و گویی، در مورد شرایط ملوان در لیگ یک و اینکه در این مسابقات وضعیت تیمش مناسب است و خوش می‌گذرد، گفت: لیگ یک جای خوش‌گذرانی نیست این لیگ برتر است که به همه خوش می‌گذرد زیرا اگر تیمی در رده چهاردهم هم قرار بگیرد و سقوط نکند جشن بقا می‌گیرند اما در لیگ یک فقط باید اول یا دومی شوی تا هواداران شاد شوند و بتوانی جشن بگیری. و گرنه در لیگ یک اگر سوم هم شوی، به قول علی آقا پروین یعنی کشک و هیچ چیز به تو نمی‌دهند. 

وی در مورد جدایی احتمالی برخی از بازیکنان از ملوان، گفت: برخی از بازیکنان تیم ما سربازی‌شان به پایان می‌رسد که امیدوارم باشگاه بتواند از نظر مالی آنها را راضی نگه دارد تا بازیکنی از تیم ما جدا نشود زیرا همه تیم‌ها در نیم‌فصل خودشان را تقویت می‌کنند و امیدوارم ملوان هم بازیکنی از دست ندهد. باشگاه ملوان هم مثل همه باشگاه‌های دیگر مشکلات مالی دارد که اگر حمایت‌های آقای دنیامالی نبود وضعیت ملوان خیلی بد می‌شد.

فریاد شیران افزود: متأسفانه با مدیریت آقایان در فدراسیون فوتبال این رشته ورزشی دیگر یک رشته پول‌ساز و درآمدزا نیست. آقای تاج و کفاشیان بگویند برای درآمد در فوتبال و باشگاه‌ها چه کار مثبتی انجام داده‌اند. فدراسیون فوتبال برای باشگاهی مثل ملوان چه کاری کرده است؟ مگر آقای تاج اعلام نکرده بود که باشگاه‌های بدهکار حق شرکت در لیگ را ندارند پس چرا به حرفی که زده و نامه‌ای که ابلاغ کرده عمل نمی‌کند؟ من 200 میلیون تومان و محمد مایلی‌کهن 400 میلیون تومان از صبا طلبکاریم. از این باشگاه به کمیته انضباطی و کمیته استیناف فدراسیون شرکت کردیم هزینه دادرسی را هم پرداخت کرده‌ایم اما این رأی اجرا نمی‌شود و صبا همچنان در لیگ برتر حاضر است. آیا باید به محاکم قضایی خارج از فوتبال پناه ببریم تا بتوانیم حق‌مان را بگیریم؟

وی تصریح کرد: فدراسیون فوتبال در مورد درآمدزایی و اسپانسرینگ باشگاه‌ها و لیگ چه کاری کرده است؟ در همه جای دنیا فوتبال آنقدر ثروتمند است که به مؤسسات خیریه هم کمک می‌کند اما در ایران مؤسسات خیریه باید به فوتبال کمک کنند.

مربی تیم فوتبال ملوان در مورد شایعه کتک‌کاری آبشک و صادقی در رختکن این تیم، گفت: اصلاً بزن بزنی رخ نداد. مگر ما کشک بادمجان بودیم که بازیکنان در رختکن بزن بزن داشتند؟ درگیری لفظی پیش آمد که با حضور مایلی‌کهن این ماجرا به پایان رسید. البته مایلی‌کهن اکنون اعلام کرده آبشک فعلاً حق حضور در تمرینات را ندارد. هر چند تمرینات ما تا روز سه‌شنبه تعطیل است و پس از آن برای نیم فصل دوم استارت می‌زنیم. مسأله آبشک هم با درایت مایلی‌کهن قطعاً حل خواهد شد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین