اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۴۲۰۳
بروسیا دورتموند در دیداری خارج از خانه مقابل هوفنهایم با تساوی 2-2 متوقف شد و فرصت بازگشت به جمع سه تیم اول جدول بوندس لیگا را از دست داد.
۰۲:۵۷ - ۲۷ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| همانطور که انتظار می رفت شاگردان توماس توخل در این دیدار کار دشواری مقابل هوفنهایم، تیم چهارم جدول داشتند اما علی رغم 10 نفره شدن در همان نیمه اول، توانستند یک امتیاز این دیدار کسب کنند.

تیم میزبان بازی را بهتر شروع کرد و تنها سه دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. روی پاس در عمق بنجامین هوبنر بود که مارک اوث بعد از فرار از تله مدافعان دورتموند و پشت سر گذاشتن وایدن فلر، دروازه را باز کرد.

دورتموندی ها خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و بعد از اینکه در دقیقه 7 یک موقعیت بسیار خوب را از دست دادند، در دقیقه 11 به گل تساوی دست پیدا کردند.

روی حرکت عالی دمبله و پاس او برای گوتزه، این ملی پوش آلمانی با ضربه دقیق و به موقع، دروازه هوفنهایم را باز کرد.

برتری دورتموند بعد از این گل هم ادامه داشت اما این هوفنهایم بود که در دقیقه 20، بار دیگر به گل رسید. این بار هم هوبنر بود که در نقش گلساز ظاهر شد و ضربه سر او روی یک ضربه کرنر، ساندرو واگنر را در موقعیت گلزنی قرار داد. این مهاجم بلند قامت هم با ضربه ای نه چندان محکم، وایدن فلر را مغلوب کرد.

بعد از این گل فشار حملات دورتموند افزایش پیدا کرد و بازیکنان این تیم حملات خطرناکی برای به ثمر رساندن گل تساوی ترتیب دادند اما در دقیقه 40، شرایط برای این تیم سخت تر شد. مارکو رویس که در همان دقایق ابتدایی یک کارت زرد گرفته بود، با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا شرایط برای زردها دشوارتر شود.

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با برتری 2-1 هوفنهایم به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند و بعد از اینکه هوفنهایم یک موقعیت بسیار خوب را از دست داد، دورتموند روی توپ برگشتی به زمین حریف توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

این بار هم دمبله بود که توانست اوبامیانگ را در موقعیت گلزنی قرار بدهد و این ستاره گابنی هم با ضربه چیپ، دروازه هوفنهایم را باز کرد.

این گل باعث شد تا کمی از ضرباهنگ بازی کاسته شود و بازی بیشتر در میانه زمین در جریان باشد اما در دقایق پایانی تیم میزبان تلاش کرد تا از برتری نفری اش برای زدن گل برتری استفاده کند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری