اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۳۹۳۱
دست نشان می گوید خوشحال است که سه امتیاز بازی از خوزستان خارج نمی شود.
۱۶:۲۳ - ۲۵ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| نادر دست‌نشان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: همیشه دیدار دو تیم همشهری و هم استانی از اهمیت و حساسیت خاصی برخودار است که قطعاً دیدار فردای ما هم به همین صورت خواهد بود. مطمئنم فردا دو تیم صنعت نفت و فولاد بازی زیبایی انجام می‌دهند. در این بین فولاد به دنبال ادامه موفقیت‌ها و سیر صعودی‌اش است و صنعت نفت امیدوار است با کسب پیروزی به جایگاه خوبی در جدول برسد.

 

سرمربی صنعت نفت آبادان با یادآوری اینکه فولاد بازیکنان مؤثری چون وحید طالب‌لو و ساسان انصاری دارد، افزود: فولاد سرمربی خوبی چون آقای سعداوی دارد و همین‌طور بازیکنانی با کیفیت. همه اینها روز قشنگی را در فوتبال تداعی می‌کنند. امیدوارم تماشاگران از دیدن بازی فولاد - صنعت نفت لذت ببرند.

 

وی در خصوص بازیکنان خارجی تیم خود عنوان کرد: من خودم ترجیح می‌دهم بازیکنان جوانی چون علی عبدالله‌زاده که در تیم جوانان بازی می‌کند به جای بازیکن خارجی خودمان استفاده کنیم. بازیکنان خارجی تا بخواهند با شرایط ما وفق پیدا کنند زمان زیادی می‌برد. در آبادان شرایط خاصی داریم که ایجاب می‌کند با این بازیکنان به میدان برویم و با همین داشته‌ها از حیثیت فوتبال آبادان دفاع می‌کنیم. مثلاً بازیکن مکزیکی ما در دو فصل 35 گل زده بود، اما از لحاظ روحی و روانی نتوانست با شرایط تیم ما ارتباط خوبی داشته باشد و گفت که فکر و ذکرش پیش همسر و فرزندش است و نمی‌تواند اینجا بماند.

 

دست‌نشان همچنین تصریح کرد: البته ما مهاجمان خوبی مانند رضا نوروزی و محمد شادکام داریم که می‌توانند گل‌های زیادی بزنند. هیچ مربی بازیکن خوب ایرانی را بیرون نمی‌گذارد و استعداد بازیکنان ایرانی نادیده گرفته شود. من دوست دارم بازیکن خارجی در تیمم بازی کند که یک سر و گردن از بازیکنان ایرانی بالاتر باشد. هر چند از دو خرید خارجی تیم خود رضایت دارم و فکر می‌کنم کیفیت خوبی دارند.

 


وی همچنین تصریح کرد: دور از غرور می‌گویم که ما صددرصد در لیگ برتر می‌مانیم. پارسال تلاش ما و لطف خدا باعث شد تیم دوست‌داشتنی صنعت نفت به لیگ برتر صعود کند. در نیم‌فصل اول کم‌تجربه بودیم و ضعف‌ها و کاستی‌هایی نیز داشتیم اگر با تجربه‌تر عمل کنیم و بدشانسی نیاوریم، می‌توانیم جایگاه خوبی کسب کنیم. مثلاً مقابل ذوب‌آهن بدشانسی آوردیم و چهار بازیکن اصلی ما غایب بودند.

 

دست در خاتمه گفت: خیلی خوشحالم از اینکه سه امتیاز بازی فردا از خوزستان خارج نمی‌شود و هم تیم فولاد و هم تیم صنعت نفت از حیثیت استان خوزستان دفاع خواهند کرد. برای آینده هم برنامه‌هایی داریم که وظیفه سنگین‌مان را برای مردم آبادان به نفع احسن انجام دهیم.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: دست نشان صنعت نفت
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری