اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۳۹۲۹
با صادرشدن مجوز حضور فرهاد کاظمی برای حضور روی نیمکت ماشین سازی در بازی فردا شائبه هایی پیرامون این قضیه ایجاد شده است.
۱۶:۲۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| فرهاد کاظمی بعد از جدایی از سیاه جامگان مشهد قراردادش با این باشگاه را فسخ نکرد و همین مساله مشکلاتی را برای ثبت قرارداد او با ماشین سازی به وجود آورد. مدیران باشگاه سیاه جامگان مدعی بودند کاظمی نمی تواند روز جمعه روی نیمکت بنشیند اما در نهایت کارت مربیگری وی صادر شد.


مصطفی شهبازی، رییس سابق کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ که اخیرا جای خود را به فریبرز محمودزاده داده است، درباره علت صادر شدن کارت مربیگری فرهاد کاظمی اینطور پاسخ می دهد: «درست است که کاظمی هیچ مدرکی مبنی بر فسخ قرارداد با سیاه جامگان به ما ارائه نداده اما این برای کمیته نقل و انتقالات اهمیتی ندارد. ما اصل را بر قراردادی قرار می دهیم که با ماشین سازی به عنوان سرمربی امضا کرده است. اگر کاظمی سرمربی سیاه جامگان بود هرگز با ماشین سازی قراردادی را امضا نمی کرد. قرارداد او با ماشین سازی نشان می دهد که او به هر نحوی از سیاه جامگان جدا شده و توجه داشته باشید که قوانین مربوط به بازیکنان درباره کادر فنی صدق نمی کند.»


او ادامه می دهد: «اگر کاظمی و سیاه جامگان مشکلی دارند، باید به کمیته انضباطی بروند وآنجا مشکل شان را حل کنند. مشکلی بر سر راه او برای نشستن روی نیمکت ماشین سازی وجود ندارد.»

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: کاظمی ماشین سازی
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری