اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۳۸۹۵
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: بارش برف در تبریز آغاز شده اما گفته اند تا فردا هوا بهتر می شود.
۱۴:۱۲ - ۲۵ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی اخوان در گفت و گویی در رابطه با وضعیت سپاهان قبل از دیدار با تراکتورسازی اظَهار داشت: ما به دلیل ساعات پروازی مجبور شدیم از روز گذشته برای بازی با تراکتورسازی راهی تبریز شویم. امروز هم در این همین جا تمرین می کنیم، اگرچه بارش برف آغاز شده و مشخص نیست که وضعیت به کجا می انجامد. البته به ما گفته اند که تا فردا و زمان بازی هوا بهتر می شود و مشکلی برای برگزاری مسابقه نخواهد بود. 

وی افزود: ما هفته آینده نیز در جام حذفی بازی حساسی داریم و باید بعد از دیدار با تراکتورسازی بلافاصله به اصفهان بازگردیم تا برای بازی با سپاهان آماده شویم. 

سرپرست تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: خدا را شکر همه بازیکنان در صحت و سلامت به سر می برند و هیچ غایبی هم برای بازی فردا نداریم. امیدوارم بتوانیم دست پر به اصفهان بازگردیم.

اخوان در واکنش به اینکه شایعاتی درباره پیشنهاد پرسپولیس به خلیل زاده مطرح شده، گفت: چیزی رسمی به ما اعلام نشده و این فقط در حد شایعات است. خلیل زاده در ابتدای فصل قرارداد خود را تا پایان فصل تمدید کرد و اگر هم پیشنهادی باشد باید به باشگاه سپاهان اعلام شود.

وی در پایان درباره احتمال بازگشت علی کریمی از دیناموزاگرب به سپاهان گفت: اخیرا هیچ صحبتی با این بازیکن نداشتیم. در صورتی که او بخواهد به سپاهان برگردد، از این موضوع استقبال می کنیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری