اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۳۸۱۱
فولاد خوزستان با تحولی که پیدا کرده، حالا دیگر بازی‌ها را بدون دردسر با برد به پایان می‌برد.
۰۳:۳۸ - ۲۵ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| فولاد خوزستان با تحولی که پیدا کرده، حالا دیگر بازی‌ها را بدون دردسر با برد به پایان می‌برد. خوزستانی‌ها هفته گذشته را مقابل تیم همشهریشان، با برد به پایان بردند و امیدوار هستند این هفته هم آبادانی‌ها را با شکست بدرقه کنند. سعداوی و تیمش در انتظار غفلت تیم‌های بالای‌سرشان هستند تا بتوانند رده سوم جدول را از آن خود کنند. در مقابل صنعت نفت آبادان بعد از چند هفته خوب بازی کردن، حالا روزهای ناکامی را پشت سر می‌گذارد و هفته گذشته را هم با شکست سپری کردند. شاگردان دست نشان امیدوار هستند این هفته مقابل فولاد بتوانند امتیاز کسب کنند. آنها انتظار سقوط بیشتر در جدول را ندارند.

چهره های ویژه
ساسان انصاری
ناگفته پیدا است که ستاره این روزهای فولاد کسی نیست جز ساسان انصاری، بازیکنی که بعد از حضورش در فولاد، این تیم را متحول کرده و توانسته در همه بازی‌ها برای فولاد گلزنی کند. او هفته گذشته هم برای تیمش گل زد تا فولاد برنده از زمین خارج شود. ساسان انصاری انگیزه فراوانی دارد که با گلزنی‌های گذشته نه تنها کمتر نشده بلکه بیشتر هم شده است.

محمد شادکام
مرد 5 گله آبادانی‌ها هفته هاست که نتوانسته برای تیمش گلزنی کند. محمد شادکام لیگ را مثل تیمش خوب شروع کرد اما چند هفته‌ای ناکام بوده و امیدوار است در هفته پیش‌رو بتواند جبران گذشته کند. شادکام انگیزه بالایی برای گلزنی دارد و خود را کاملا برای رویارویی با فولاد و بخصوص انصاری آماده کرده است.

ترکیب های احتمالی
میزبان- دروازه‌بان: وحید طالب‌لو - مدافعان: عبدا... کرمی، ایوب والی، مهرداد جماعتی، سروش سعیدی- هافبک تدافعی: ماتیاس چاگو- هافبک‌ها: حمید بوحمدان، عبدا... ناصری، اکبر ایمانی، ساسان انصاری -
مهاجم: میلاد پاک‌پرور

میهمان- دروازه‌بان: حسن هوری- مدافعان میانی: فرشاد فرجی، حسین بغلانی - مدافعان کناری: مجتبی ممشلی، علی عبدا...‌زاده - هافبک‌ها: محمدرضا پورمحمد، حکیم نصاری، گویی هیان کیم، برونو اولیویرا، امیر ذلیکانی - مهاجم: محمد شادکام
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری