اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۳۸۱۰
در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر باید شاهد شهرآورد خودروسازان باشیم.
۰۳:۳۷ - ۲۵ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر باید شاهد شهرآورد خودروسازان باشیم. سایپا در حالی به مصاف پیکان خواهد رفت که هفته گذشته را با برد پشت سرگذاشته و تلاش می‌کند ناکامی را فراموش کند. فرکی به دنبال کسب هر سه امتیاز است تا جواب اعتماد دوباره مدیران سایپا را بدهد. در مقابل پیکان به فکر بهبود وضعیت خود است. جلالی هم با برد هفته گذشته پا به این میدان می‌گذارد و نیم نگاهی به رده سوم جدول دارد. آقا معلم به خوبی می‌داند رویارویی با سایپا سخت خواهد بود اما او تلاش خواهد کرد در روزهایی که تیم‌های بالای سر او با هم مصاف خواهند کرد، پیکان با کسب سه امتیاز برای بهبود جایگاهش بهترین بهره را ببرد.

چهره های ویژه
علی زینالی
هر چند سایپا با گل علی زینالی بعد از مدت‌ها توانست به یک برد با ارزش دست پیدا کند اما این دلیل چهره شدن زینالی نبود، بلکه زینالی برای رویارویی با پیکان روحیه و انگیزه بالایی دارد و این بار تلاش خواهد کرد با گلزنی مقابل پیکان تیمش را به برد دیگری برساند. زینالی جزو بازیکنان مورد علاقه فرکی است و به همین خاطر تمام تلاشش را برای بهترین بودن مقابل پیکان به کار خواهد بست.

مرتضی آقاخان
آقاخان در حضور مهاجم گلزن پیکان یعنی گادوین منشا توانست با گلزنی‌اش برد ارزشمندی را به پیکان در هفته گذشته هدیه کند.این بازیکن به طور حتم تلاش خواهد کرد در رویارویی با سایپا هم برای پیکان گلزنی کند. مرتضی آقاخان به خوبی می‌داند که با گلزنی دوباره جایگاه ویژه‌ای در پیکان کسب خواهد کرد. او انگیزه بالایی دارد.

ترکیب احتمالی
میزبان-دروازه‌بان: حامد فلاح‌زاده - مدافعان: لیورال جونیور، سیامک کوروشی، سعید لطفی، بهمن سالاری- هافبک‌ها: روزبه شاه‌علی‌دوست، حامد شیری، علی زینالی، ابراهیم صادقی، غلامرضا رضایی - مهاجم: مسعود حسن‌زاده

میهمان- دروازه‌بان: رحمان احمدی - مدافعان میانی: سیاوش یزدانی، امیرحسین صادقی- مدافعان کناری: علی حمودی، آرمان قاسمی - هافبک‌ها: صادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی، مهدی شیری، ماهان رحمانی، مرتضی آقاخان - مهاجم: گادوین منشا
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری