اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۳۸۰۴
هم گروه شدن پرسپولیس با الهلال عربستان بهانه‌ای شد تا دقایقی با حمید درخشان پیشکسوت قرمز‌هاى پایتخت صحبت کنیم. او یکی از بازیکنان دوران پرفروغ پرسپولیس بوده که در فینال جام درجام آسیا سال 1370 كه بین پرسپولیس و الهلال برگزار شده حضور داشته است...
۰۳:۲۴ - ۲۵ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| هم گروه شدن پرسپولیس با الهلال عربستان بهانه‌ای شد تا دقایقی با حمید درخشان پیشکسوت قرمز‌هاى پایتخت صحبت کنیم. او یکی از بازیکنان دوران پرفروغ پرسپولیس  بوده که در فینال جام درجام آسیا سال 1370 كه بین پرسپولیس و الهلال برگزار شده حضور داشته است.

با انجام قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس با الهلال عربستان و الریان قطر همگروه شد. تکلیف تیم چهارم هم در پلی‌آف مشخص می‌شود.گروه پرسپولیس را چطور می‌بینید؟

قطعا گروه ساده‌ای نیست. الهلال و الریان تیم‌های خوبی هستند. همه می‌دانند تیم‌های قطری بسیار هزینه می‌کنند و شرایط حرفه‌ای دارند. الهلال هم تیم ریشه‌داری است که همیشه در سطح اول فوتبال آسیا بوده است.

با توجه به مشکلات سیاسی بین ایران و عربستان، بازهای پرسپولیس با الهلال در کشور بی‌طرف برگزار می‌شود. نظرتان در این مورد چیست؟

متاسفانه کشورهای عربی با نفوذی که در AFC دارند چنین مشکلاتی را ایجاد می‌کنند. همه می‌دانیم که اینها فقط بهانه‌گیری‌های بیخود است. اما با شرایطی که پرسپولیس دارد می‌تواند الهلال را شکست دهد.

از فینال جام در جام آسیا سال 1370 که بین پرسپولیس و الهلال برگزار شد بگویید.

آن زمان بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شد.بازی رفت صفر –صفر شد اما در بازی برگشت با گل زیبای مرتضی کرمانی‌مقدم موفق شدیم الهلال را شکست دهیم و قهرمان جام در جام آسیا شویم.

چه فرقی بین فوتبال آن دوران و فوتبال امروز وجود دارد؟

خیلی فرق می‌کند.آن دوران همه با دل و جان فوتبال بازی می‌کردند. بازیکنان به پیراهن تیم خود عشق می‌ورزیدند.اما امروز مسائل مالی برای بازیکنان خیلی مهم شده است.

به نظر شما پرسپولیس این فصل می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود؟

بله، این شانس وجود دارد و پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود. پرسپولیس فصل پیش و این فصل نشان داده که قابلیت بالایی دارد و در لیگ برتر هم شانس اول قهرمانی است.

کدام بازیکن این فصل ستاره پرسپولیس بوده است؟

همه خوب هستند اما وحید امیری با گل‌های خوب و حساسی که زده تا به اینجا ستاره پرسپولیس بوده است.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری