اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۳۷۳۱
رسانه های اروپایی از انتقال های بزرگ در فصل جابجایی سخن به میان آوردند که هزینه های زیادی روی دست باشگاهای اروپایی می گذارد.
۱۸:۴۶ - ۲۴ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| با نزدیک شدن به فصل جابجایی زمستانی خبر نقل و انتقالات در قاره سبز به اوج هیجان خود می رسد.

هر چند در فصل جابجایی زمستانی کمتر انتقال های بزرگی در قاره سبز صورت می گیرد با این حال بازیکنان بزرگی وجود دارند که از وضعیت خود راضی نیستند و چه بسا باشگاهشان را ترک کنند.

روزنامه لادیس اسپورت از دو انتقال بزرگ در قاره سبز سخن به میان آورد. به نوشته این روزنامه منچستر یونایتد با وجود جذب زلاتان ابراهیموویچ عملکرد خوبی در خط حمله خود نداشته و به دنبال جذب یک مهاجم بزرگ است.

یورو اسپورت نوشت که ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه ای پاری سن ژرمن بازیکن مورد علاقه مورینیو است و سران یونایتد تلاش می کنند تا این بازیکن بزرگ را جذب کنند البته کاوانی بهترین روزهای خود در PSG را پشت سر می گذارد و بعید است که سران این باشگاه با جدایی اش موافقت کنند.

اما خبر بزرگ دیگر از فصل جابجایی اینکه پاری سن ژرمن هم دوست دارد اوبامیانگ مهاجم گابنی بوروسیا دورتموند را جذب کند.

اوبامیانگ در دو سه سال اخیر عملکرد درخشانی در دورتموند داشته و از بهترین بازیکنان این تیم بوده است. پیش از این خبرهای زیادی درباره پیوستن این مهاجم گابنی به رئال مادرید به گوش می رسید اما خود اوبامیانگ در جدیدترین اظهار نظرش توافق با رئال را رد و تاکید کرد که می خواهد در دورتموند بماند و چه بسا او چیزهای دیگری هم در سر داشته باشد.

پاری سن ژرمن یکی از متمول ترین تیم های فوتبال اروپا است و پیشنهادهای وسوسه انگیز این باشگاه می تواند هر بازیکنی را وسوسه کند.

خبر دیگر از فصل جابجایی زمستانی اینکه دیگو سیمئونه ستاره نیمکت نشین رئال مادرید را زیر نظر گرفته است البته نه برای اتلتیکو مادرید بلکه می خواهد زمینه پیوستن او به اینتر را فراهم کند تا خود او به زودی راهی این تیم شود.

خامس رودریگز بازیکنی است که خبرهای زیادی درباره جدایی او از رئال مادرید به گوش می رسد هر چند که زیدان بارها تاکید کرده که به این بازیکن نیاز دارد. اینتر مشتری جدی این بازیکن کلمبیایی است. یورو اسپورت نوشت که سیمئونه رودریگز را زیر نظر گرفته است و اگر هدایت اینتر را برعهده گیرد یکی از بازیکنانی است که به خود به نرآتزوری می برد.

و اما خبر دیگر از فصل جابجایی زمستانی بازهم مربوط به باشگاه منچستر یونایتد است. به نظر می رسد که خریدهای نجومی شیاطین سرخ همچنان ادامه دارد و این بار آنها آنتوان گریزمن ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید را زیر نظر گرفته اند.

گریزمن در سال 2016 عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و جزو سه نامزد نهایی کسب توپ طلا بود. رسانه های اسپانیایی اعلام کردند که مورینیو سخت به گریزمن علاقه دارد و سران یونایتد حاضر هستند که برای جذب این بازیکن فرانسوی رقم نجومی 84 میلیون پوند را پیشنهاد دهند.

با توجه به احتمال زیاد جدایی سیمئونه از اتلتیکو مادرید و افت محسوس گریزمن در فصل جاری به احتمال زیاد شاهد جدایی این بازیکن خواهیم بود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری